Gå til innhold

Finner ikke tampongen :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp!
Hadde i tampong i natt/dag imens jeg sov, (jobber nattskift) og skulle ta den ut nå når jeg våknet. Gikk på do som vanlig og begynte å lete etter tråden men fant den ikke! Har testa alle råd, sitte på huk og presse mens man graver rundt med fingeren, sette seg på do å presse å håpe den kommer ut.. Kikket med speil mens jeg graver rundt... Eneste som kommer ut er blodklumper og masse blod :(

Hvis den kom ut men jeg var på toalettet ville jeg jo sett den? Har lett i senga om den kunne ha detti ut mens jeg sov, men den er bare borte!! Hva gjør jeg? Legen min er jo ikke på jobb igjen før neste uke :/



Anonymous poster hash: 11d4b...316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjeden din er 10 cm, kjenner du den ikke med fingeren så er den ikke der. Da må du ha gjort noe rart i løpet av natten og ikke husket det.



Anonymous poster hash: 1ef99...6c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan slike ting virkelig forsvinne oppi der?! :sjokkert:
Om du ikke finner den og er redd den ennå er der, er det ikke da bedre å ta en tur til legevakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett og lett og lett! Eneste jeg finner/kjenner er livmortappen! Og jeg kan jo ikke ringe sjefen en time før jeg skal være på jobb midt i romjula og si jeg ikke kommer fordi jeg har rota bort tampongen og må på legevakten! :/



Anonymous poster hash: 11d4b...316
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende du har puttet den opp i feil hull?



Anonymous poster hash: 3b7f4...a8c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lett og lett og lett! Eneste jeg finner/kjenner er livmortappen! Og jeg kan jo ikke ringe sjefen en time før jeg skal være på jobb midt i romjula og si jeg ikke kommer fordi jeg har rota bort tampongen og må på legevakten! :/

Anonymous poster hash: 11d4b...316

Da er ikke tampongen der. Da er den et annet lurt sted.

Anonymous poster hash: 1ef99...6c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende du har puttet den opp i feil hull?

Anonymous poster hash: 3b7f4...a8c

Det er jeg rimelig sikker på at ikke har skjedd :) Har heller ikke født, så umulig at den skal kunne ha kommet seg over via hull/revner også...

Anonymous poster hash: 11d4b...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha glemt å sette inn tampongen. Når du klarer å kjenne livmortappen, ville du ha kjent en tampong.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke gått ordentlig på do( bæsja ) og den forsvant ut da du trykket uten at du merket det?

Nei, kun vært på do en gang, og det var morgenurinen :)

Anonymous poster hash: 11d4b...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker meg at du har enten glemt å sette den inn, eller helt glemt at du har tatt den ut igjen :P skjedd meg før :)



Anonymous poster hash: 7d667...87a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig sikker på at jeg satte den inn, mest fordi at hadde den ikke vært der, skulle jeg jo ha blødd masse i løpet av natta?

Men huff, 15 min til jeg må dra på jobb, så jeg får gå å grave å lete en gang til, og bruke bind på jobben... Også får jeg håpe den kommer ut av seg selv, sjansene er meget små for at den har kommet ut uten at jeg har merket det....



Anonymous poster hash: 11d4b...316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ikke finner den så er den mest sansynlig ikke der. Ting kan ikke bare forsvinne oppi der.



Anonymous poster hash: c8bd9...98d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en tampong fylt av blod har klart å komme inn i livmora så har du en åpning på 2-4 cm og det har man ikke om man ikke skal føde snart. Og du hadde kjent det. Så tampongen er ikke der.

Anonymous poster hash: 26cf6...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du fortsatt ikke funnet den? Eller var dette trolling?

Anonymous poster hash: a154d...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt denne historien i omskrevet form i Livet i blokka, tråden. Det er humoristisk ment. Kan du oppdatere på om tampongen er funnet?

Anonymous poster hash: a154d...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en sann historie der ei jente ikke klarte å finne tampongen. Det endte med at hun fikk kjæresten til å lete og han fant den. Dette er ei som ikke eier hemninger og elsker oppmerksomhet, så hun fortalte faktisk dette på skolen (VGS). Men i dette tilfellet siden TS har funnet livmorstappen så har hun nok fjernet tampongen i halvsøvne.



Anonymous poster hash: 7df59...917
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...