Brunette Skrevet 30. juli 2004 #1 Skrevet 30. juli 2004 Det er en gutt jeg liker veldig godt og jeg vet ikke om han liker meg.Jeg er ganske uerfaren når det gjelder tegn fra gutta om de liker meg.Hva slags tegn ville dere gutter vist til jenten om at du liker hun? Nå har ikke jeg pratet så veldig med denne gutten,så hvis vi ser bort ifra samtaler hvilket tegn ville dere gitt?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. juli 2004 #2 Skrevet 30. juli 2004 De gangene jeg har vært interessert i en dame, så har vel blikkene gløtta litt mer på hun ene for å si det sånn . Vet ikke hva jeg skal si, hvis ikke dere har pratet sammen. Man merker vel bare om noen er interessert i deg eller ikke, vil jeg tro..
Magne Skrevet 30. juli 2004 #3 Skrevet 30. juli 2004 Tja, det er jo veldig individulet. Men det er mye flørting i blikk. Kan vel ikke komme på noe spesielt tegn, annet enn å være mer opmerskom på jenta enn andre. Prøv å fang blikket hans er i allefall mitt råd. Og ikke bare stirr i øynene, men la blikket vandre litt, og se hvordan han reagerer.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #4 Skrevet 30. juli 2004 Takk for svarene. Øyenkontakt er vel det beste tegnet,men av og til så stirrer han litt med intense blikk. Og noen ganger hilser han på meg(dette er på jobben) og noen ganger kan han virke litt overlegen mot meg. Hvis dere kan svaret på dette så hadde det vært greit.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2004 #5 Skrevet 30. juli 2004 Takk for svarene. Øyenkontakt er vel det beste tegnet,men av og til så stirrer han litt med intense blikk. Og noen ganger hilser han på meg(dette er på jobben) og noen ganger kan han virke litt overlegen mot meg. Hvis dere kan svaret på dette så hadde det vært greit. Hilsen brunette.Glemte visst å logge meg på.
Gjest Ahhha! Skrevet 31. juli 2004 #6 Skrevet 31. juli 2004 Ahaa! Da vil han nok garantert gifte seg med deg og du er nok den utvalgte mor til hans barn.
Gjest dragonfly Skrevet 1. august 2004 #7 Skrevet 1. august 2004 Tror nok du merker det hvis han er interessert. Hvis ikke får du bare spørre ham
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå