Gå til innhold

Kjøpe brukt brudekjole ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som kan hjelpe meg med gode forslag til hvor jeg kan få tak i en pent brukt brudekjole -utover finn.no ?

Har sett litt på utenlandske sider, men det er så MYE informasjon at jeg føler at jeg drukner litt, og dessuten trenger jeg noe som kan være klart i løpet av 4-6 uker..

Takknemlig for svar :)

Endret av Hubbi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjenbruksbutikk?

Anonymous poster hash: c939b...da9

Skrevet

På facebookgruppa "Bryllupsgruppa" er det mange som legger ut bilder av kjoler de selger, finner gjerne noe der? :)

Skrevet

Men hvorfor ikke finn.no? Det er jo der du virkelig finne kjoler....

Anonymous poster hash: 2be86...3f8

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg med gode forslag til hvor jeg kan få tak i en pent brukt brudekjole -utover finn.no ?

Har sett litt på utenlandske sider, men det er så MYE informasjon at jeg føler at jeg drukner litt, og dessuten trenger jeg noe som kan være klart i løpet av 4-6 uker..

Takknemlig for svar :)

hvor bor du da?

Anonymous poster hash: 051c7...5b3

Skrevet

Hvorfor ikke finn.no? Det er jo utrolige mengder kjoler der, masse fint! :) Jeg kommer til å kjøpe min kjole brukt, og syns kommunikasjonen med de som har lagt ut kjoler på finn har vært veldig problemfri.

Skrevet

Uansett, blir glad når folk kjøper brukt og tenker gjenbruk.

Kanskje det er noe i brudebutikkene som de har pleid å leie ut men nå skal selges ?

Anonymous poster hash: a98d6...e79
Skrevet

Det er også mange butikker som selger på halv pris. Blant annet Romeo&Julie i Asker selger hele butikken på 50% nå, da de legger ned i mars. Hot tips å dra dit! Får lekre kjoler til 5-6000 :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Jeg bor i nærheten av Oslo, så jeg driver og undersøker litt ang. gjenbruksbutikker og salonger som selger brukt.

Følger også med på finn.no, men der er det mest lange kjoler, og jeg ønsker meg veeeeldig en kortere 50's aktig kjole :)

Takk for tips om Romeo & Julie, Prudence -jeg tar en telefon på mandag!

• Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av Hubbi
Skrevet

Romeo og Julie har en supersøt Ellis Bridals 50-tallskjole, kort, på 50%. Den ble litt for spesiell for meg, men hvis det er stilen du er ute etter kan du gjøre et skikkelig varp!! :)

Gjest Tigress
Skrevet

Sjekk Bess Retro i Herslebsgate. Mye fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...