AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Jeg tenker å ta meg en tur til New York i mai eller juni. Ser for meg 5-6 netter. Siden jeg aldri har vært i New York er det en rekke ting jeg lurer på. Foreløpig har jeg sett litt på flybilletter, og ser at BA har rimelige alternativer. Er det greit å reise med dem over "dammen"? Når det gjelder hotell ønsker jeg å betale minst mulig, naturligvis. Mine kriterier er at det er rent, at man trygt kan sette fra seg bagasjen der og at det har fasiliteter som et greit bad, gratis WIFI (om ikke på rommet, så i andre deler av hotellet) og at det er kort avstand til undergrunnen o.l. slik at det er enkelt for meg som ukjent å orientere meg. Har et budsjett på rundt 10 000 for fly og hotell, er det mulig? Kikker rundt på Hotels og Tripadvisor, men det er jo uendelig mye, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Hvilke områder er det greie å bo i? Har fått med meg at det er flere områder som er rene turistfeller og som det frarådes å bo i. Anonymous poster hash: 6ae86...4dd
Lady Lovelylocks Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har reist til NY med BA tre ganger, veldig fornøyd alle gangene.
Miss Lucky Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Yotel er veldig greit om du bare er ute etter er rent, pent og trygt rom
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Har aldri reist med BA på langdistanse, så kan ikke hjelpe deg der. Men har de mellomlanding på Heathrow? Har hørt at man må beregne veldig god tid til mellomlanding der, men skal ikke si for sikkert om akkurat det. De gangene jeg har bodd i New York, har jeg bodd hos Pod-kjeden (Pod 39 og Pod 51). Var veldig fornøyd med det. Rene og moderne rom, og ikke minst uten veggedyr (mye av dette i New York, så sjekk nylige hotellanmeldelser for å se om hotellet har problem med det). Har også brukt Air BnB, da bodde jeg i Brooklyn og Queens, det funker veldig bra. Områdemessig er det greit å ikke bo altfor langt opp lags Central Park, da blir det lang vei om du skal ned til feks Soho og Finansområdet. Området Midtown har masse hoteller, og mange ser kanskje på dette området som "turistfelle". Samtidig er det et veldig praktisk området å bo i med tanke på subwayen, for du kommer til å bruke den masse. Anonymous poster hash: 62035...ce7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå