AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Jeg er bare 24 år men sliter med tunge øyelokk, spessielt på det ene øye. Det gjør at jeg ser veldig trett ut, men også at jeg føler meg veldig trøtt. Har litt overflødig hud som gjør at det ser ut som de henger veldig. Hva kan jeg forvente meg av resultat? Anonymous poster hash: a8b32...741
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg er bare 24 år men sliter med tunge øyelokk, spessielt på det ene øye. Det gjør at jeg ser veldig trett ut, men også at jeg føler meg veldig trøtt. Har litt overflødig hud som gjør at det ser ut som de henger veldig. Hva kan jeg forvente meg av resultat? Anonymous poster hash: a8b32...741 Resultat av hva? Operasjon? Anonymous poster hash: 6f92c...a78
Ferny Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Noen har jo bare litt ekstra hud over øynene, men om du tenker operasjon, så må de være fysisk plagsomme tror jeg. Om du uansett vil operere, så tror jeg du kan bli fornøyd. Har lest om andre som har gjort det her inne, prøv å google litt.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Resultat av operasjon ja, Glemte visst å skrive det. Har ingen plager med synet, men jeg tenker å dekke det selv uansettAnonymous poster hash: a8b32...741
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Tror at de fleste slike operasjoner blir vellykket, har spurt om det samme selv før Har lyst å operere jeg og men har ikke kr til det. Synet må være plaget for å få det dekket. Føler meg og mye trøtt, løfter jeg på øyelokkene så kjennes det mye bedre ut. Anonymous poster hash: 759ec...95e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå