AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #21 Skrevet 30. desember 2014 Tegnene på oppmerksomhetshoreri som du bør være obs på: - Hyppig aktivitet på facebook og andre sosiale medier, spesielt dersom denne aktiviteten kretser rundt det å laste opp bilder av seg selv. - Omgir seg med mange guttevenner som er interessert i henne, og later som om hun ikke er klar over det. - Sex og sexprat som sin primære forføringsteknikk. - Hyppige byturer kombinert med dårlig smak når det gjelder valg av utesteder (typiske "kjøttmarked" hvor en kan vise seg frem) - Ny-feministiske overbevisninger - Fraværende farsfigur i oppveksten - Rosablogging Anonymous poster hash: 8166e...755
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #22 Skrevet 30. desember 2014 Tegnene på oppmerksomhetshoreri som du bør være obs på: - Hyppig aktivitet på facebook og andre sosiale medier, spesielt dersom denne aktiviteten kretser rundt det å laste opp bilder av seg selv. - Omgir seg med mange guttevenner som er interessert i henne, og later som om hun ikke er klar over det. - Sex og sexprat som sin primære forføringsteknikk. - Hyppige byturer kombinert med dårlig smak når det gjelder valg av utesteder (typiske "kjøttmarked" hvor en kan vise seg frem) - Ny-feministiske overbevisninger - Fraværende farsfigur i oppveksten - Rosablogging Anonymous poster hash: 8166e...755 Kan nok hake av en del av de punktene på henne ja Mange selfies på instagram for å si det sånn Men jeg tror hun har ett godt og nært forhold til familien. For det overrasket meg litt. Hun har jo både mor og far på face og insta. Og hun legger ut masse bilder av seg selv med utringninger og kløft, og hun får jo kommentarer fra gutter og menn i alle aldre der....Anonymous poster hash: 6b214...5b0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #23 Skrevet 30. desember 2014 Og en ting som jeg syns var veldig rart.... Hun liker nok veldig godt å få positiv feedback på bilder etc hun legger ut. Men hun hadde vanskelig for å ta i mot komplimenter på tomannshånd. det virket hun veldig ukomfortabel med. Og det sa hun også. (Uten tilgjort stemme for en sjelden anledning....) En litt merkelig ting spør du meg?Anonymous poster hash: 6b214...5b0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #24 Skrevet 30. desember 2014 Og en ting som jeg syns var veldig rart.... Hun liker nok veldig godt å få positiv feedback på bilder etc hun legger ut. Men hun hadde vanskelig for å ta i mot komplimenter på tomannshånd. det virket hun veldig ukomfortabel med. Og det sa hun også. (Uten tilgjort stemme for en sjelden anledning....) En litt merkelig ting spør du meg?Anonymous poster hash: 6b214...5b0 Nei da, det er ikke merkelig. Begge deler vitner om et lavt selvbilde, og det er nettopp der oppmerksomhetshoreriet kommer fra. Anonymous poster hash: 8166e...755
For the ladies Skrevet 30. desember 2014 #25 Skrevet 30. desember 2014 Truffet på et par slike damer selv, som regel lettere spesielle vil jeg påstå. Men da har det vært dum å litt for deilig type damer. Veldig engasjerte og kjekke men umulig å forholde seg normalt til. Hver gang det er krangling, så blir det vridd over til sex og sexting, bilder etc. Nesten så det gikk sport i å krangler og så over til seksuelle ting. Og ikke minst bruke sex for alt det er verdt, gratis PT timer på treningssenteret fordi de trener i hotpants og mini tank top etc etc etc. Håpløse greier, men for all del spennende de første 5min til man vil rive ut håret sitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå