AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Vel. Jeg har ikke all verdens dameerfaring. Bare så det er sagt. Og jeg er drit naiv, og lettlurt Men jeg traff ei på Tinder tidlig på sommeren som gjorde litt inntrykk på meg. Hun var pen, og var veldig frampå, og sendte meg nakenbilder nesten med en gang hun fikk snapchaten min. Og etter hvert begynte vi å snakke i tlf nesten hver kveld, og vi fikk til ett treff en helg også. Men det var noen ting jeg stusset litt over... Hun snakket med en så utrolig hyggelig stemme(!) Litt vanskelig å gjengi det skriftlig, men det var ala "He-e-e-e-e-e-e-eiiiiiiiiiii" hver gang hun tok tlf. Og etter hvert skjedde det en del annet rart.... Vi kunne ha snakket en time i tlf på kvelden, og snakket om hva vi hadde gjort i løpet av dagen. Og så kunne hun si hun var trøtt og ville legge seg. En time etterpå kom det en nakensnap med teksten "Heisann! Hva har du gjort i dag?" Og da hun var i syden en uke på ferie med venninner så jeg det ramlet inn med bartendere på vennelista hennes på facebook. Etter hvert fant jeg også ut at det gikk an å se hvilke tre personer hun snappet mest med... Og på denne tiden snakket vi en time omtrent hver kveld på tlf om løst og fast. Og på denne tiden var det jeg og tre-fire andre guttenavn som vekslet på å være topp-tre. og det var guttenavn som jeg kjente igjen at hun hadde lagt igjen nylig på face. Etter hvert dumpet hun meg, fordi hun ikke hadde de rette følelsene, men ville gjerne fortsette å holde kontakten med meg, for å se om det kunne skje noe senere. Jeg forsøke å sende henne en 2-3 meldinger med 2-3 ukers mellomrom, men fikk ikke svar. Men rett i etterkant at jeg hadde sendt melding, gikk hun alltid inn på instagramen min og likte ett bilde eller to. Etter at dette hadde pågått litt slettet jeg henne fra både face og insta. Men hun har fortsatt å like noen bilder på instaen min innimellom. Jeg føler meg helt skadeskutt. Jeg har aldri vært bort sånt tidligere. Jeg er som sagt veldig naiv og lettlurt, og jeg føler vel at jeg har blitt lurt trill rundt her. Jeg har jo kommet over henne nå, men lurer jo litt på, hvordan jeg kan unngå å komme i kontakt med sånne senere. Og til dere jenter (eller gutter) som holder på sånn: Blir dere lykkelige av å holde folk for narr på den måten? Finner dere noen gang en kjæreste? Anonymous poster hash: 6b214...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Det er ikke slik damer generelt er. Hun var vel mer en slags dame-PUA? Som bare ønsker oppmerksomhet fra menn for å sole seg i glansen fra de. Så lenge dama virker trygg på seg selv, så skal du se at alt vil gå bra Anonymous poster hash: 87944...b19 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Styr unna oppmerksomhetshorer. Du alene kan nemlig aldri gi disse nok oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 8166e...755 5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Overengasjement er et dårlig tegn. IRL også, om du treffer noen på byen. Anonymous poster hash: 0ebe7...452 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Hun får nok oppmerksomhet fra mange gutter og NYTER det. Anonymous poster hash: 65daa...0fe 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Overengasjement er et dårlig tegn. IRL også, om du treffer noen på byen.Anonymous poster hash: 0ebe7...452 Er det tilfelle? Det forklarer i så fall mitt begredelige kjælighetsliv.... Jeg er sjenert, og treg i oppfattelsen og tar aldri kontakt med damer, og er avhengig av at damer må vise veldig intresse for at jeg skal eskalere det videre.... Anonymous poster hash: 6b214...5b0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Hun får nok oppmerksomhet fra mange gutter og NYTER det.Anonymous poster hash: 65daa...0fe Ja, hun gjør nok det. Men blir hun virkelig lykkelig av det? Blir det ikke mer som ett kortvarig kick? Anonymous poster hash: 6b214...5b0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Fikk du pult henne? Vær i så fall fornøyd med det. Oppmerksomhetshorer vil som regel bare ha oppmerksomhet. Anonymous poster hash: a4b27...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Er det tilfelle? Det forklarer i så fall mitt begredelige kjælighetsliv....Jeg er sjenert, og treg i oppfattelsen og tar aldri kontakt med damer, og er avhengig av at damer må vise veldig intresse for at jeg skal eskalere det videre.... Anonymous poster hash: 6b214...5b0 Ja, det er tilfelle. Hvis du klarer å presse deg selv til å ta kontakt med en "normal" jente, så skal duvse det går bedre etterhvert. Anonymous poster hash: 0ebe7...452 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Enkelte damer liker å flørte og få oppmerksomhet fra flere. Merker du at hun snakker med flere menn og snapper med flere er det best å skygge unna. Anonymous poster hash: c9984...765
kjøttmeis Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Sender ei jente nakenbilde til deg så tidlig sier det seg selv at hun er ute etter oppmerksomhet. Jeg ville gått for en som fokuserer på å bli kjent med deg. 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Første tegn er vel å holde seg unna de som sender nakenbilder og prater sex med en gang. De er jo ikke ute etter noe seriøst. Og gjør hun det med deg, gjør hun det med mange andre og. Vil du virkelig ha en sånn dame? Jeg er selv seriøs, og prater ikke sex, og sender i hvert fall ikke nakenbilder, heller ikke utfordrende puppebilder eller sånt. Anonymous poster hash: b7658...622 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Høres ikke ut som noe catch, høres ut som ei usikker oppmerksomhetshore med dårlig selvbilde. Du synes kanskje hun er fascinerende siden hun bare droppa deg ( de fleste trenger motstand og vil ha noe de ikke får..), men jeg kan love deg at sånne damer ikke er noe å samle på. De er selvopptatte, mangler gjerne empati, uinteressante, hele tida på jakt etter oppmerksomhet, siden de egentlig føler seg tomme og verdiløse uten det. Dette kan ligge dypt fra barndom osv. Ikke kast bort mer tid på henne el andre i samme "kategori". De virker spennende først, men så er de bare kjedelige, tomme vesner med dårlig selvbilde. Anonymous poster hash: 42690...857
Anders42 Skrevet 30. desember 2014 #14 Skrevet 30. desember 2014 Vel. Jeg har ikke all verdens dameerfaring. Bare så det er sagt. Og jeg er drit naiv, og lettlurtMen jeg traff ei på Tinder tidlig på sommeren som gjorde litt inntrykk på meg. Hun var pen, og var veldig frampå, og sendte meg nakenbilder nesten med en gang hun fikk snapchaten min. Og etter hvert begynte vi å snakke i tlf nesten hver kveld, og vi fikk til ett treff en helg også. Men det var noen ting jeg stusset litt over... Hun snakket med en så utrolig hyggelig stemme(!) Litt vanskelig å gjengi det skriftlig, men det var ala "He-e-e-e-e-e-e-eiiiiiiiiiii" hver gang hun tok tlf. Og etter hvert skjedde det en del annet rart.... Vi kunne ha snakket en time i tlf på kvelden, og snakket om hva vi hadde gjort i løpet av dagen. Og så kunne hun si hun var trøtt og ville legge seg. En time etterpå kom det en nakensnap med teksten "Heisann! Hva har du gjort i dag?" Og da hun var i syden en uke på ferie med venninner så jeg det ramlet inn med bartendere på vennelista hennes på facebook. Etter hvert fant jeg også ut at det gikk an å se hvilke tre personer hun snappet mest med... Og på denne tiden snakket vi en time omtrent hver kveld på tlf om løst og fast. Og på denne tiden var det jeg og tre-fire andre guttenavn som vekslet på å være topp-tre. og det var guttenavn som jeg kjente igjen at hun hadde lagt igjen nylig på face. Etter hvert dumpet hun meg, fordi hun ikke hadde de rette følelsene, men ville gjerne fortsette å holde kontakten med meg, for å se om det kunne skje noe senere. Jeg forsøke å sende henne en 2-3 meldinger med 2-3 ukers mellomrom, men fikk ikke svar. Men rett i etterkant at jeg hadde sendt melding, gikk hun alltid inn på instagramen min og likte ett bilde eller to. Etter at dette hadde pågått litt slettet jeg henne fra både face og insta. Men hun har fortsatt å like noen bilder på instaen min innimellom. Jeg føler meg helt skadeskutt. Jeg har aldri vært bort sånt tidligere. Jeg er som sagt veldig naiv og lettlurt, og jeg føler vel at jeg har blitt lurt trill rundt her.Jeg har jo kommet over henne nå, men lurer jo litt på, hvordan jeg kan unngå å komme i kontakt med sånne senere.Og til dere jenter (eller gutter) som holder på sånn: Blir dere lykkelige av å holde folk for narr på den måten? Finner dere noen gang en kjæreste? Anonymous poster hash: 6b214...5b0 Velkommen i gjengen ! Jeg ble kjent med en liknende personlighet for en del år siden , en tid hvor jeg var litt på søkern.I ettertid har jeg tenkt litt på denne jenta og syns vel egentlig mest synd på henne.Det jeg raskt fant ut var at hun var veldig pågående seksuelt, både fysisk og med for eksempel bilder på mobilen. Veldig oppmerksomhetskrevende og hun hadde noen meget merkelige reaksjoner under orgasme...Hun hadde også ganske mange mannevenner fant jeg ut etter hvert.Hun var 10 år yngre enn meg , og jeg syns hun var artig i starten, en spennende personlighet men etter hvert syns jeg det hele føltes veldig overfladisk og tomt.Det ble slutt mellom oss da jeg etter hvert sa fra at jeg syns det ble vel mye drama(for det var det), hun slettet meg fra FB som jeg hadde den gangen og jeg hørte ikke et pip på flere mndr. Så plutselig kom melding, og hun savnet meg sååååå myyyyye.. Ville være venner og møtes osv osv.. Jeg tok aldri opp igjen kontakten. Og det døde ut etter hvert.Syns litt synd på henne faktisk. Egentlig en flott jente , snill og omsorgsfull , men så utrolig rastløs og opptatt av bekreftelser hele tiden.
Bumfy Skrevet 30. desember 2014 #15 Skrevet 30. desember 2014 Husk dobbelt lag med kondom, bare for å være sikker ;]
Gjest Blomsterert Skrevet 30. desember 2014 #16 Skrevet 30. desember 2014 Vel. Jeg har ikke all verdens dameerfaring. Bare så det er sagt. Og jeg er drit naiv, og lettlurt Men jeg traff ei på Tinder tidlig på sommeren som gjorde litt inntrykk på meg. Hun var pen, og var veldig frampå, og sendte meg nakenbilder nesten med en gang hun fikk snapchaten min. Og etter hvert begynte vi å snakke i tlf nesten hver kveld, og vi fikk til ett treff en helg også. Men det var noen ting jeg stusset litt over... Hun snakket med en så utrolig hyggelig stemme(!) Litt vanskelig å gjengi det skriftlig, men det var ala "He-e-e-e-e-e-e-eiiiiiiiiiii" hver gang hun tok tlf. Og etter hvert skjedde det en del annet rart.... Vi kunne ha snakket en time i tlf på kvelden, og snakket om hva vi hadde gjort i løpet av dagen. Og så kunne hun si hun var trøtt og ville legge seg. En time etterpå kom det en nakensnap med teksten "Heisann! Hva har du gjort i dag?" Og da hun var i syden en uke på ferie med venninner så jeg det ramlet inn med bartendere på vennelista hennes på facebook. Etter hvert fant jeg også ut at det gikk an å se hvilke tre personer hun snappet mest med... Og på denne tiden snakket vi en time omtrent hver kveld på tlf om løst og fast. Og på denne tiden var det jeg og tre-fire andre guttenavn som vekslet på å være topp-tre. og det var guttenavn som jeg kjente igjen at hun hadde lagt igjen nylig på face. Etter hvert dumpet hun meg, fordi hun ikke hadde de rette følelsene, men ville gjerne fortsette å holde kontakten med meg, for å se om det kunne skje noe senere. Jeg forsøke å sende henne en 2-3 meldinger med 2-3 ukers mellomrom, men fikk ikke svar. Men rett i etterkant at jeg hadde sendt melding, gikk hun alltid inn på instagramen min og likte ett bilde eller to. Etter at dette hadde pågått litt slettet jeg henne fra både face og insta. Men hun har fortsatt å like noen bilder på instaen min innimellom. Jeg føler meg helt skadeskutt. Jeg har aldri vært bort sånt tidligere. Jeg er som sagt veldig naiv og lettlurt, og jeg føler vel at jeg har blitt lurt trill rundt her. Jeg har jo kommet over henne nå, men lurer jo litt på, hvordan jeg kan unngå å komme i kontakt med sånne senere. Og til dere jenter (eller gutter) som holder på sånn: Blir dere lykkelige av å holde folk for narr på den måten? Finner dere noen gang en kjæreste? Anonymous poster hash: 6b214...5b0 Den store feilen er at når en opplever sånt,så tror en at en enten forjener det av en eller annen grunn,eller så tror en det er noe galt med en. Begge deler er veldig feil. Bli kjent med deg selv,finn ut hvilken dame du passer med,og søk det. Det er damer som vil det samme,og kjemien vil dukke opp! den dama der er ikke vært å føle seg skadeskutt over,om du ter det jeg skriver alvorlig.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #17 Skrevet 30. desember 2014 Hold deg unna de oppmerksomhets syke damene. Nok av de og ikke lik bilder eller noe sånn da feeder du bare egoet deres. Anonymous poster hash: fbef8...c67
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #18 Skrevet 30. desember 2014 Her går du ut fra at alle har samme motivet som deg, slik er ikke verden. Slutter du å anta hva andre ønsker, og heller konkluderer med motiver basert på oppførsel, blir det straks lettere å forstå menneskene rundt deg. Anonymous poster hash: 6bdd9...2f3
Gjest jurgy Skrevet 30. desember 2014 #19 Skrevet 30. desember 2014 Men det var noen ting jeg stusset litt over... Hun snakket med en så utrolig hyggelig stemme(!) Litt vanskelig å gjengi det skriftlig, men det var ala "He-e-e-e-e-e-e-eiiiiiiiiiii" hver gang hun tok tlf. Anonymous poster hash: 6b214...5b0 Haha. Kjenner typen, det der blir plagsomt i lengden uansett TS.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #20 Skrevet 30. desember 2014 Kunne tenkt meg noen innspill fra damer som har vært slik selv. Er det bare en periode av livet man er slik? Eller er det ett personlighetstrekk man har med seg hele livet? Sånn i etterpåklokskapens lys, så er det jo mange ting som burde fått varselklokkene til å ringe tidligere. (Og det gjorde de forsåvidt også), så jeg føler vel at jeg kom meg ut av det med æren i behold. Men jeg er jo litt nysgjerrig på generelt grunnlag hvordan slike damer kommer seg videre i livet?Anonymous poster hash: 6b214...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå