Gå til innhold

Hovne kjertler + betennelse nedentil.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gikk til legen for jeg føler meg ikke helt bra i underlivet. Det ser ut som jeg har "kronisk betennelse" i slimhinnene ved livmorhalsen. Det er iallefall det jeg husker av samtalen for resten av tankene går selvsagt til kreft for legen sa at det så ikke så bra ut. Men den prøven får jeg svar på snart, så håper på at det bare er en kronisk betennelse.

Er det noen andre som har det?

Jeg har også fått hovne kjertler rundt åpningen, og det er begynt å gjør litt vondt. Det er legen som har sagt at det er hovne kjertler da jeg var så redd for at jeg hadde fått herpes eller noe.

Er det noen som har kjennskap til det? Råd og tips?

Jeg skal selvsagt spørre legen når hun ringer for å gi beskjed om prøvesvaret. Hun skulle ringe meg uansett hvilket svar jeg får. Så da skal jeg spørre henne. Men kjenner jeg er nervøs, så må bare spørre her :)

Har også endelig fått meg kjæreste, og skulle virkelig ønske vi kunne hatt sex snart.. Men kjertlene gjør at det gjør vondt og jeg synes det er ekkelt siden det er klumpete liksom.. :( tips? Råd? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 5b9d4...d0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betennelse har ingenting med kreft å gjøre. Du høres meget ung ut?

Anonymous poster hash: 68f28...5e5

Skrevet

Betennelse har ingenting med kreft å gjøre. Du høres meget ung ut?

Anonymous poster hash: 68f28...5e5

TS her:

Det var legen som sa at jeg uansett har en slags betennelse rundt livmorhalsen i slimhinnene. Men at det var stor fare for at det var/eller kommer til å bli kreft der. Så behandling får jeg uansett, men etter jeg får vite svaret på prøven.

Har hatt svulst før, så er ikke så rart jeg er redd. Men er de andre problemene jeg ønsker å få svar på og ikke kreften, for den finnes det ikke "kjærringråd" mot.

Skrevet

Noen? :(

Skrevet

Vent på svar fra legen du, ikke svadasvar på et forum.

Skrevet

Vent på svar fra legen du, ikke svadasvar på et forum.

Jeg venter på svar fra legen. Men håpet det var noen som er/har vert i min situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...