AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 HEi, jeg er en jente på 14 år som ikke har mensen.. haha. Nei, men jeg har hatt utflod i ca. 2 år nå, og jeg er ikke helt flatbrystet, men jeg har ikke store pupper i det hele tatt. Alle jentene i klassen min har mensen, og det er ganske flkat for de snakker alltid om mensen i gymgarderoben, og er sånn helt gale om det.. Så dette er hvorfor jeg også vil ha mensen.. Jeg vet at dere kommer til å kommentere og si at jeg egentlig ikke vil ha det og alt det der, og at jeg kommer til å angre på det Men jeg vil faktisk ha det haha. Jeg har hørt mange rykter om at vis man drikker "Green Tea" 3 ganger om dagen for 4 dager så vil jeg få det. Er dette sant? Er det noen som har prøvd og det faktisk fungerte? Gjerne skriv om dere vet om noen måte, haha. Værsåsnill, ikke gidd å skriv hvis du er en av dem som sier at det ikke er noen måte, og at kroppen er som den er.. HEhe! ) (Ps, jeg prøer denne "Green Tea-2 metoden. Har nettopp drukket den 3. koppen for idag:) ) Anonymous poster hash: e68c2...74b
Gjest Gurgemeie Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Menstruasjon er noe som vil komme - etter hvert. Akkurat nå kan du nyte ungdomstiden din uten mensen, for tro meg, mensen er noe herk. Av og til kommer det blodsvarte klumper i bindet, og det gjør vondt i nedre del av magen, dessuten får man kjempe ømme pupper, og blir ofte øm i korsryggen også. Hvorfor har disse jentene noe med om du har mensen eller ei? Hvis de spør, så sier du bare at du nyter for tiden dagene uten mensen. Mensen kommer når kroppen din er klar for det, og du vil ha det de neste 30+ årene. Det er ingenting å stresse med, uansett hvor kult disse jentene syns det er. Og siden når er mensen kulere enn å hoppe strikk og tegne med kritt?
Kosemose Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 kjære Trådstarter Jeg stenger også denne tråden om problematikk rundt mens som ikke har kommet enda. Jeg ber deg kontakte helsesøster når skolen starter igjen neste uke, hun kan gi deg råd videre. Lykke til! Mvh Kosemose, mod
Fremhevede innlegg