Gå til innhold

"Green Tea" metoden

Fremhevede innlegg

Skrevet

HEi, jeg er en jente på 14 år som ikke har mensen.. haha. Nei, men jeg har hatt utflod i ca. 2 år nå, og jeg er ikke helt flatbrystet, men jeg har ikke store pupper i det hele tatt. Alle jentene i klassen min har mensen, og det er ganske flkat for de snakker alltid om mensen i gymgarderoben, og er sånn helt gale om det.. Så dette er hvorfor jeg også vil ha mensen.. Jeg vet at dere kommer til å kommentere og si at jeg egentlig ikke vil ha det og alt det der, og at jeg kommer til å angre på det Men jeg vil faktisk ha det haha. :)

Jeg har hørt mange rykter om at vis man drikker "Green Tea" 3 ganger om dagen for 4 dager så vil jeg få det. Er dette sant? Er det noen som har prøvd og det faktisk fungerte? Gjerne skriv om dere vet om noen måte, haha. Værsåsnill, ikke gidd å skriv hvis du er en av dem som sier at det ikke er noen måte, og at kroppen er som den er.. HEhe! :))

(Ps, jeg prøer denne "Green Tea-2 metoden. Har nettopp drukket den 3. koppen for idag:) )

Anonymous poster hash: 4394c...b8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er garantert tull, du får mensen når kroppen din er klar for det. Er ikke flau at du ikke har fått mensen, og om så så kan du late som at du har fått den. Om du har hørt de fortelle masse så vet du vel alt om mensen?

Anonymous poster hash: eab18...d9a

• Liker 1
Skrevet

Er garantert tull, du får mensen når kroppen din er klar for det. Er ikke flau at du ikke har fått mensen, og om så så kan du late som at du har fått den. Om du har hørt de fortelle masse så vet du vel alt om mensen?

Anonymous poster hash: eab18...d9a

Jeg sier jo at jeg har fått mensen, men de spør bare om hvilke type bind jeg bruker, og om jeg bruker tamponger ogsånn.. Jeg kan jo ikke holde det i sjul helt til jeg får det...

Anonymous poster hash: d9f71...36d

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Ehm, hvorfor postet du denne tråden to ganger?

Skrevet

kjære TS

Jeg stenger også denne tråden og ber deg oppsøke helsesøster, hun kan gi deg råd videre.

Lykke til, hilsen Kosemose, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...