123mua Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hei! lurer på om noen har hatt eller har slite med det samme som meg. for en mnd tid tilbake så begynte det å svi og klø litt i huden i ansiktet. Jeg har alltid hatt perfekt hud , med ikke eneste kvise osv så dette var helt nytt for meg. etterhvert som dagene gikk ble kløen og svinen værre, og værre, og tilslutt ble jeg helt sinnsykt tørr, begynte å flasse i hele ansiktet spesielt over leppa og under øyenbryn. jeg begynte å skrubbe meg ofte, og kjøpte veldig feite kremer. flassingen ble etterhvert mye bedre, men så begynte det å spre seg nedover halsen. som sagt, så er flassingen blitt mye bedre, men jeg er blodrød på områder i ansiktet, spesielt på halsen og på øyelokkene. jeg har prøvd å bytte foundation for å se om det hjelper, men uten hell. prøvde også å ta på litt kortizon men følte heller ikke at hjalp. det som plager meg mest nå er svingen og kløing. noen som har noen lignende erfaringer eller tips ? takk :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå