Gå til innhold

Menn som ikke vil slikke- vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ca. 15 sexpartner gjennom årene (er 31 nå), og av de har jeg opplevd at to stykker ikke slikket meg.

Den ene var en gift mann jeg var elskerinnen til, gjennom ca. et år. Han var tydelig forelsket i meg, vi hadde vill og lidenskapelig sex, masse klining etc. Men aldri utførte han oralsex på meg. En gang spurte jeg hvorfor. Da sa han at han hadde lyst, men at han aldri planlegger hva som skal skje, og at det var tilfeldig at det ikke skjedde. Uansett, tiden gikk og vi avsluttet "forholdet," og det ble altså aldri gjensidig oralsex (han likte veldig godt at jeg sugde ham og det hendte hver gang).

Den andre jeg opplevde dette med(manglende oralsex), var en fyr jeg hadde et slags BDSM-forhold til. Jeg var forelsket, men ikke han. Han likte, og krevde, at jeg sugde ham. Vi hadde sex over en periode på litt over et halvt år. Etter at vi hadde hatt sex en del ganger, spurte jeg forsiktig om det var noen spesiell grunn til at han ikke hadde slikket meg. Han svarte at nei, det var tilfeldig, men han forsikret meg om at det ikke var fordi han syntes jeg var ekkel på noen måte - han sa tvert imot at jo, han hadde lyst til å gjøre det men at det ikke er noe han planlegger (slik den første hadde sagt også), at det som skjer det skjer.

Tiden gikk her også, og det tok slutt uten at jeg hadde fått oppleve at han utførte oralsex på meg.

Jeg sitter tilbake og føler meg så skitten og ekkel. Han sa etterpå, etter at det var slutt, at han kun hadde utført oralsex en håndfull ganger i hele sitt liv (han er 40), og at det er noe han "ikke gjør." Det sa han ikke til meg mens vi holdt på, så det irriterte meg. Sitter og tenker på hvorfor han ikke gjorde det med meg, og hvorfor han har gjort det med andre.

Håper en mann eller andre med innsikt i "temaet" kan opplyse meg litt. Jeg føler meg som sagt så stygg, ekkel og skitten, selv om ingen av mine sexpartnere har sagt dette.

Anonymous poster hash: 941f8...827
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldig vanskelig å si hva som er vanlig og hva som ikke er vanlig når man ikke har en "statistikk" fremfor seg.
Jeg har ikke enda møtt noen som ikke har gitt oralsex. Men om jeg noen gang skulle møte noen som ikke føler seg komfortabel med det, så er det greit.
Man kan ikke tvinge noen til å like noe den/de faktisk ikke liker. Så fremt de faktisk har prøvd det og vet hva den/de snakker om. :vetikke:

Smaken er som baken, den er delt ;)

Skrevet

rikker meg ikke fra stolen. ikke for å slikke

Anonymous poster hash: 7c306...f7f
Skrevet

Det blir jo det samme som at noen damer ikke liker å suge? Det er vel rett og slett at de ikke tenner på det eller synes det er ubehagelig (uten at det har noe som helst med deg og ditt underliv å gjøre). Alle liker ikke alt i senga, og det må man nesten bare respektere.

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig, så hadde jeg ikke orket å ikke fått oralsex tilbake. Gir jeg så vil jeg fader meg også få tilbake.

Håper det er unormalt å ikke ville slikke.

Skrevet

Helt ærlig, så hadde jeg ikke orket å ikke fått oralsex tilbake. Gir jeg så vil jeg fader meg også få tilbake.

Håper det er unormalt å ikke ville slikke.

Kvasst, men jeg er enig.

Jeg er for glad i å både motta og gi oralsex. Dessverre ville jeg ikke vært i et forhold der mannen ikke likte å gi oralsex.

Anonymous poster hash: 2a8fa...a15

• Liker 1
Skrevet

Kvasst, men jeg er enig.

Jeg er for glad i å både motta og gi oralsex. Dessverre ville jeg ikke vært i et forhold der mannen ikke likte å gi oralsex.

Anonymous poster hash: 2a8fa...a15

TS her. Jeg angrer på at jeg fortsatte å gi de to mennene når de aldri slikket meg. Problemet er at jeg sliter psykisk med disse tankene i ettertid, spesielt med han siste fordi jeg var så vanvittig forelsket i meg - og han sa at han hadde lyst til å slikke meg. Hver gang trodde jeg at dette kanskje var gangen det skulle skje, jeg var alltid nydusjet, nybarbert, hadde på sexy undertøy, gjorde alt han ville....men aldri. Han visste også at jeg var/ er veldig glad i oralsex, og jeg tok opp temaet - og vi hadde sex etter den samtalen også.

Forstår det ikke.

Skrevet

TS her. Jeg angrer på at jeg fortsatte å gi de to mennene når de aldri slikket meg. Problemet er at jeg sliter psykisk med disse tankene i ettertid, spesielt med han siste fordi jeg var så vanvittig forelsket i meg - og han sa at han hadde lyst til å slikke meg. Hver gang trodde jeg at dette kanskje var gangen det skulle skje, jeg var alltid nydusjet, nybarbert, hadde på sexy undertøy, gjorde alt han ville....men aldri. Han visste også at jeg var/ er veldig glad i oralsex, og jeg tok opp temaet - og vi hadde sex etter den samtalen også.

Forstår det ikke.

Enkelt å få til skrivefeil på mobilen....men skulle stå at jeg angrer på at jeg fortsatte å gi de oralsex når de aldri slikket meg.

Og at jeg var så vanvittig forelsket i han siste, derfor det gjør vondt nå i ettertid at han aldri slikket meg. Forstår ikke egoismen, eller hva det nå kan kalles, når jeg alltid gav ham oralsex og at han visste jeg lengtet etter at han skulle gjengjelde dette.

Er det mulig at en mann ikke liker det generelt, eller at det har med meg å gjøre? Kan han for eksempel komme til å elske å gi oralsex med neste sexpartner?

Skrevet

Du er 31 år. Du burde ikke sitte og overanalysere dette. Noe menn liker det, noen andre ikke.

• Liker 1
Skrevet

Du er 31 år. Du burde ikke sitte og overanalysere dette. Noe menn liker det, noen andre ikke.

Kanskje det. Men poenget er jo at han har gjort det før (en håndfull ganger, som han sa), så hvorfor ikke på meg -hvorfor på de andre?

Skrevet

Kanskje det. Men poenget er jo at han har gjort det før (en håndfull ganger, som han sa), så hvorfor ikke på meg -hvorfor på de andre?

Kanskje han egentlig ikke liker det men de andre damene maste seg til det? Kanskje han fant ut at han ikke likte det etter å ha gjort det med disse damene? Du skriver jo at det store flertallet av dine partnere har gitt deg oralsex, men allikevel konkluderer du med at det er deg det er noe feil med?

Skrevet

Du overtenker hele greia, fordi du var forelsket og gjorde alt for fyren. Man forventer og få noe av det samme tilbake som man gir, når man er forelsket

Skrevet

Jeg er en dame på 30 år som ikke liker å suge og jeg liker heller ikke å bli slikket...

Jeg har hatt samme kjæreste i 6 år og har aldri blitt slikket, jeg nekter.

Anonymous poster hash: f4bb0...cad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...