AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hei, jeg har den siste tiden opplevd at jeg kan begynne å klø/kile i skjeden etter at jeg og kjæresten har hatt sex. Jeg går alltid på do når vi er ferdige, og i og med at jeg bruker ppiller så bruker vi ikke kondom. Det kan føles som at det er slimhinnene som er irriterte/klør, og ikke områdene i rundt. Noen som har opplevd noe lignende, eller som vet hva det kan være? Jeg har en canesten krem som jeg smører på om kløen blir veldig plagsom(gjør det ikke ofte), og det lindrer, men jeg vet at det ikke er sopp jeg har. Anonymous poster hash: a2440...5e1
peppermyntete Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Kan være ubalanse kanskje! Prøv med melkesyretabletter som du fører inn i skjeden (vivag, lactal) en periode, eller tamponger med prpbiotika (ellen).
Colorama Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Hei! Det er nok bare irritasjon, og mest sannsynlig ikke farlig. Det er en gel på apoteket som heter Multigyn. Den kan du prøve å "ha i" etterpå, det burde funke. Kan også bruke forebyggende mot ubehag, sopp og bakteriell vaginose osv. Funker på meg ihverfall når jeg har litt ubehag håper det går bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå