AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Fikk diagnosen igår, og begynte på penicillin fort. Klarte ikke svelge mitt eget spytt igår, men nå er jeg tilnærmet normal. Nesten som å få livet i gave, visste ikke at streptokokker lagde så helvete.Anonymous poster hash: b621b...264
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Takk Anonymous poster hash: b621b...264
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Ja husker en gang jeg satt og spyttet i et glass, siden jeg ikke klarte å svelge spyttet mitt. Får også veldig høy feber, en gang hadde jeg mye feberfantasier. Anonymous poster hash: 8be21...980
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Uff, stakkar Jeg har hatt det i underlivet, ille nok.. kan ikke se for meg smerten å ha det i halsen :/ God bedring! Anonymous poster hash: 87aa9...fb6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Selv om du føler deg bedre, så husk å spise opp alle pillene som avtalt med legen. Du vil vel ikke ha dette i retur?Anonymous poster hash: 9dc22...e4f
Nanami Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Typen havnet nesten i koma. Han trodde han bare var fyllesyk. Legen sa at hadde vi ventet et par timer til så ville han gått i koma. Sinnsykt høy feber. Streptokokker er skumle greier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå