Gå til innhold

Streptokokker


Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk diagnosen igår, og begynte på penicillin fort. Klarte ikke svelge mitt eget spytt igår, men nå er jeg tilnærmet normal.

Nesten som å få livet i gave, visste ikke at streptokokker lagde så helvete.

Anonymous poster hash: b621b...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - piggtråd i halsen! God bedring! :)

Skrevet

Takk :)



Anonymous poster hash: b621b...264
Skrevet

Ja husker en gang jeg satt og spyttet i et glass, siden jeg ikke klarte å svelge spyttet mitt. Får også veldig høy feber, en gang hadde jeg mye feberfantasier.



Anonymous poster hash: 8be21...980
Skrevet

Uff, stakkar :(

Jeg har hatt det i underlivet, ille nok.. kan ikke se for meg smerten å ha det i halsen :/

God bedring!

Anonymous poster hash: 87aa9...fb6

Skrevet

Selv om du føler deg bedre, så husk å spise opp alle pillene som avtalt med legen. Du vil vel ikke ha dette i retur?

Anonymous poster hash: 9dc22...e4f

Skrevet

Typen havnet nesten i koma. Han trodde han bare var fyllesyk. Legen sa at hadde vi ventet et par timer til så ville han gått i koma. Sinnsykt høy feber. Streptokokker er skumle greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...