Gå til innhold

Blir dette den nye trenden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Magebilder etter fødsler, manipulerte og redigerte bilder etc. Det har vært mye i media det siste året, selvom vi alle sikkert er dritt lei av alle diskusjonene om slikt, ønsker jeg allikevel å komme med dette:

Hva med bilde av hufsa? Glufsa? Musa? Tissen? Vaginaen? "Se så flott tiss jeg har 4 dager etter fødsel". "Det var mamma som ba meg legge ut!". Hvorfor kommer ikke de bildene, da? "Sjekk den flotte jobben sykepleierne gjorde med syinga! 10 sting!".

Tror du det blir den nye trenden, konkurransen om hvem som har mest veltrent mus etter å ha pressa ut en unge? Litt ekskluderende for de som tok KS, men de kan vel konkurrere om hvem som har best grokjøtt på magen..

Anonymous poster hash: eaadc...efa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har allerede sett folk som har lagt ut bilde av keisersnittsår med stifter... Helt sant. Herlige Facebook.

Men seriøst, helt enig med deg. Kanskje Kim Kardashian gjør det etter nestemann? :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede sett folk som har lagt ut bilde av keisersnittsår med stifter... Helt sant. Herlige Facebook.

Men seriøst, helt enig med deg. Kanskje Kim Kardashian gjør det etter nestemann? :ler:

Kim Kardashian tror jeg ikke kan få flere barn..

Anonymous poster hash: 2b694...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Kardashian tror jeg ikke kan få flere barn..

Anonymous poster hash: 2b694...86b

I følge Se og Hør puler de døgnet rundt for at hun skal få baby nummer to i bursdagsgave... Men hva vet vel de.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Kardashian tror jeg ikke kan få flere barn..

Anonymous poster hash: 2b694...86b

I følge Se og Hør puler de døgnet rundt for at hun skal få baby nummer to i bursdagsgave... Men hva vet vel de.. :vetikke:

I følge Dagbladet gidder hun ikke ha sex, hun greier seg lenge nok med "kos".....

Det kan selvsagt blir en trend, skjønt det er vel en trend allerede.

Dessuten er det mildt sagt skummelt når disse (unnskyld uttrykket; fullstendig hjernedøde fe-hodene) litt for typiske trendsetterne babler om at en unge hadde vært stas som bursdagsgave :hakeslepp: Bursdagsgaver blir man enten glad for eller ikke, alternativt fornøyd med eller ikke. I tillegg har gaver en tendens til å legges vekk/gis bort da mange gjerne mister interessen for dem etter en periode. Det har faen skjære meg ingen verdens ting med å unger å gjøre.

Plusser vi på trender om blogger, bilder, fruer til en eller annen og generell piss på sosiale medier vil en bitterpikk som meg hevde at det er all grunn til fortsatt bekymring - for disse trendene.

(nei, det er ikke så lenge siden jeg fikk meg noe :opplyser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye app på vei. "rate my birth pussy"!



Anonymous poster hash: de749...183
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magebilder etter fødsler, manipulerte og redigerte bilder etc. Det har vært mye i media det siste året, selvom vi alle sikkert er dritt lei av alle diskusjonene om slikt, ønsker jeg allikevel å komme med dette:

Hva med bilde av hufsa? Glufsa? Musa? Tissen? Vaginaen? "Se så flott tiss jeg har 4 dager etter fødsel". "Det var mamma som ba meg legge ut!". Hvorfor kommer ikke de bildene, da? "Sjekk den flotte jobben sykepleierne gjorde med syinga! 10 sting!".

Tror du det blir den nye trenden, konkurransen om hvem som har mest veltrent mus etter å ha pressa ut en unge? Litt ekskluderende for de som tok KS, men de kan vel konkurrere om hvem som har best grokjøtt på magen..

Anonymous poster hash: eaadc...efa

ja. men man tar ikke bilder av fremmede og poster de? Seriøst?

Anonymous poster hash: 50476...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...