AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hadde sex for første gang på fest for en uke siden, vi glemte kondomet så jeg tok en angrepille senere samme kveld. Merket ingenting til den bortsett fra litt brunlig, smått klumpete utflod, men det var kanskje pga sexen også, var ganske øm. I dag våknet jeg imidlertid til at jeg hadde blødd noe voldsomt og jeg hadde kramper også. Vanligvis har jeg en veldig lett mens som kommer heller for sjeldent enn for ofte (uregelmessig pga lav vekt og mye trening) og jeg pleier ikke å ha særlig til menssmerter bortsett fra akkurat i begynnesen, og da er det mer at jeg er uggen og "murrete" i magen, ikke kramping. Nå er blodet tykt og mørkt og med noen klumper i... Og jeg skulle ikke hatt mensen enda heller, dersom den hadde vært regelmessig hadde den skullet komme om tre dager, men vanligvis ville jeg gitt den en uke.. Nå har jeg blødd i hele dag, skifter tampong hver tredje time og da er den nesten gjennomblødd.. Vanligvis bruker jeg bare de små, og da kan jeg fint gå seks timer uten at det blør gjennom. Er ganske redd nå men kommer meg ikke til legen, vil ikke spørre mamma heller fordi hun blir så sur hvis hun finner ut at jeg har hatt sex. Er dette normalt??! Anonymous poster hash: 785d3...676
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Jeg kan dessverre ikke svare på det, men hadde selv blødninger etter første mens, har normalvekt og er lav. At syklusen er uregelmessig kan ha skapt blødninger og at mensen ble «trigget?». Om du ikke er vant til denne formen for mens, men ikke kommer deg ril lege, finnes det leger på nett som kan svare for deg. (Og ja, kanskje en lege her som kan svare, så dytter litt i tråden for deg her ). Generelt vil jeg si at det ikke er noe du skal være redd for å snakke med foreldre om. Det er ditt liv, og du kunne ha utelatt sex, men fortalt om blødningene og at du er redd. Om du ikke vil snakke med foreldre, finnes det noen i nær krets du kunne snakket med, for det virker også som om du kunne hatt behov for å snakke med noen om hendelsen også. God bedring. Anonymous poster hash: 1b372...004
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Jeg kan dessverre ikke svare på det, men hadde selv blødninger etter første mens, har normalvekt og er lav. At syklusen er uregelmessig kan ha skapt blødninger og at mensen ble «trigget?». Om du ikke er vant til denne formen for mens, men ikke kommer deg ril lege, finnes det leger på nett som kan svare for deg. (Og ja, kanskje en lege her som kan svare, så dytter litt i tråden for deg her ). Generelt vil jeg si at det ikke er noe du skal være redd for å snakke med foreldre om. Det er ditt liv, og du kunne ha utelatt sex, men fortalt om blødningene og at du er redd. Om du ikke vil snakke med foreldre, finnes det noen i nær krets du kunne snakket med, for det virker også som om du kunne hatt behov for å snakke med noen om hendelsen også. God bedring. Anonymous poster hash: 1b372...004 Mente blødninger etter første sex-opplevelse, med murringerAnonymous poster hash: 1b372...004
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Tipper det er pågrunn av angrepillen du tok. Det er en veldig vanlig bivirkning. Anonymous poster hash: 30776...070
peppermyntete Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Det kommer nok av angrepillen du tok! De er slett ikke bra for kroppen, så neste gang bør du bruke kondom! Hvis du er usikker på dette og ikke tør å snakke med moren din kan du jo snakke med helsesøster over nyttår!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: e1563...e67
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Har du lest bruksanvisningen/pakningsvedlegget på Angrepillenen? Blødningsforstyrrelse er normalt etter inntak av angrepiller. Så jeg vil tro at dette er innenfor en normal reaksjon på angrepiller. Du bør bruke bind og ikke tamponger ved blødning etter inntak av angrepille. Få deg en time på helwestasjonen eller hos fastlegen og få prevensjon så du slipper å bruke angrepiller i fremtiden.Anonymous poster hash: 02d88...5e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå