Gå til innhold

Blir så sår....

Fremhevede innlegg

Skrevet

etter sex. Kan ha vondt i 4-6 dager etter sex. Har ikke vondt mens vi har sex, men etterpå. Noen som har noen tips eller gode råd?

Anonymous poster hash: 0485f...9b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun jeg hold på slet litt med dette og kunne ikke ha sex mer en 2 ganger daglig.

Prøv å ta det litt mer med ro og ha skikkelig forspill og eventuelt bruk glide middel.

Hvis ikke kan du alltid ta turen til en gynekolog og sjekke om det er noe.

Skrevet

ts her

to ganger daglig.... jeg har det en gang og er sår nesten en uke. Har vært hos legen, men finner ikke ut av det.......

Skrevet

Bruker dere rikelig med glidemiddel?

Anonymous poster hash: ff49b...493
Skrevet

Jeg hadde det helt likt da jeg var yngre. Tror det var fordi jeg er ganske trang, hadde partnere med stor penis og var ikke like flink med oppvarming.

Det går bedre etter hvert. Du må bare kjenne kroppen din. Jeg kan fremdeles bli sår hvis jeg ikke er kåt/våt nok når jeg har sex. Ha langt forspill, og ikke la ham penetrere før du er helt klar. Glidemiddel er også lurt :)

Anonymous poster hash: 62531...058

Gjest Gurgemeie
Skrevet (endret)

I min erfaring er det ofte bytte av sexpartner som kan bli litt problematisk. Er dette snakk om en kjæreste/ff du har regelmessig sex med, så er det noe annet. Men er det snakk om ONS, så kan det være at bakteriefloraen din reagerer på hans, og dermed slår det ut ved svie.

Utover dette: går du på p-piller? Det kan gjøre at slimhinnen din blir tynnere og dermed mer åpen for rifter o.l. Nå skal ikke jeg ta på meg doktor-hanskene og si dette med sikkerhet, men det kan høres ut som det er det du får (rifter altså). Ellers kan det være soppinfeksjon, det kan føre til irritasjon og svie. Men svie 4-6 dager etter sex høres kanskje litt unormalt ut? Ikke vet jeg.

Bruker dere kondom? Det kan tørke ut det naturlige glidemiddelet vaginaen produserer og da anbefaler jeg glidekrem. Barberer du deg med høvel rundt hullet? Jeg har av og til opplevd å bli sår fordi det vokser "stubber" der nede, og når jeg da har sex, kan det nesten funke som sandpapir. Vet ikke om noen andre har dette problemet, men av og til har jeg det.

Har du vært hos gynekolog?

Endret av Gurgemeie
Skrevet

ts her

to ganger daglig.... jeg har det en gang og er sår nesten en uke. Har vært hos legen, men finner ikke ut av det.......

Er han veldig stor?. Hva tror du selv du sliter med?. Har du hatt sex med andre partnere og det gikk fint?

Anonymous poster hash: 2d067...956

Skrevet

ts her.

takk for råd, samme partner i 20 år..... dette er i perioder. Har kjøpt glidekrem i dag, for sensitiv hud. jeg har vært hos gyn, 2 stk, de finner ikke ut av det.

Tenkte jeg skulle bestille time hos fastlegen, evt be om en østrogenkrem.

Skrevet

ts her.

takk for råd, samme partner i 20 år..... dette er i perioder. Har kjøpt glidekrem i dag, for sensitiv hud. jeg har vært hos gyn, 2 stk, de finner ikke ut av det.

Tenkte jeg skulle bestille time hos fastlegen, evt be om en østrogenkrem.

Er det lenge/mye sex dere har når dere først har det? Er det sårt hele skjønnet, eller typisk i over/underkant? Har vært borti problemer med at partnere har sprukket, ikke sånn fødsel sprukket, men masse små rifter i over/underkant av skjønnet. I mine tilfeller så funket det med litt ekstra glid og gjerne litt ekstra oppvarming for å "myke opp" litt før man satt i gang. Og gjerne litt glid på mitt utstyr også, da mange damer bare putter den inn, uten å tenke på om åpning er godt fuktet, slik at man ikke ender opp med å strekke huden på mannen. For det suger, så jeg er konsekvent på å ta ansvar for innledende penetrering for å unngå unødvendig smerter og rifter.

Har også hørt om de som sliter som følge av noe som ikke er helt riktig av kvinnelige vesken som gjør at det blir mer som vann og ikke bidrar nok til gliden og da blir som tørr humping.

Og noen reagerer negativt på sæd hvis de lar det komme inni seg, blir såre og ubehag i en dag eller 2. Har vært borti det en gang selv.

Skrevet

etter sex. Kan ha vondt i 4-6 dager etter sex. Har ikke vondt mens vi har sex, men etterpå. Noen som har noen tips eller gode råd?

Beste måten å ungå dette er å lage en salve som heter: Tholar som er veldig enkel å lage.

Step 1: tygg ca en halv til en hel banan og spytter det i en skål. Prøv å la banan være rørrest mulig uten så veldig mye spytt.

Step 2: Knus 1g paracet sånn att det er helt pulverisert.

Step 3: Bland paraceten med olivenolje og mos det sammen med bananen.

Step 4: Putt General ekstra sterk i ett kaffe filter av noe slag og hell kokende melk igjennom og la snussaft renne ned på blandingen av banan, litt spytt, paracet og olivenolje.

Step 5: Fyll ett shotglass med første sprut av morgenpisset ditt og bland det sammen med resten og la det stå i 2 timer å godgjøre seg. Du må gjerne la det stå i en potetkjeller eller en kjeller av noe slag som er mørkt og litt kaldere enn resten av huset.

Når dette har stått i to timer så lar du det ligge i ovnen på 60 grader i ca 10 min. Når du 10 min er gått så er den klar bruk.

Når du har gjort alt dette så smører du det inn i vaginaen og lar det være der i mellom 12-24 timer. Når 12-24 timer er gått så vasker du vaginaen og den vil være helt smertefri.

Gjør dette 1 gang i uken i 6 uker så vil problemet være helt borte i minst 2 år.

Håper dette hjelper :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Beste måten å ungå dette er å lage en salve som heter: Tholar som er veldig enkel å lage.

Step 1: tygg ca en halv til en hel banan og spytter det i en skål. Prøv å la banan være rørrest mulig uten så veldig mye spytt.

Step 2: Knus 1g paracet sånn att det er helt pulverisert.

Step 3: Bland paraceten med olivenolje og mos det sammen med bananen.

Step 4: Putt General ekstra sterk i ett kaffe filter av noe slag og hell kokende melk igjennom og la snussaft renne ned på blandingen av banan, litt spytt, paracet og olivenolje.

Step 5: Fyll ett shotglass med første sprut av morgenpisset ditt og bland det sammen med resten og la det stå i 2 timer å godgjøre seg. Du må gjerne la det stå i en potetkjeller eller en kjeller av noe slag som er mørkt og litt kaldere enn resten av huset.

Når dette har stått i to timer så lar du det ligge i ovnen på 60 grader i ca 10 min. Når du 10 min er gått så er den klar bruk.

Når du har gjort alt dette så smører du det inn i vaginaen og lar det være der i mellom 12-24 timer. Når 12-24 timer er gått så vasker du vaginaen og den vil være helt smertefri.

Gjør dette 1 gang i uken i 6 uker så vil problemet være helt borte i minst 2 år.

Håper dette hjelper :blomst:

Seriøst? hvis dette er humor, kom deg ut av forumet.

Skrevet

Når jeg kjenner at jeg kan bli sår etter samleie, så smører jeg med Pevaryl. Hvis jeg ikke smører, så blir det gjerne sopp i riftene, og tar flere dager før det går over.

Anonymous poster hash: 0a9f7...f05
Skrevet

2712869729_633680501952942485_lube_xlarg

Skrevet

2712869729_633680501952942485_lube_xlarg

At du gidder. Har du lest tråden? Samme mann i 20 år, så jeg ser ikke på meg selv som en slut.

Skrevet

At du gidder. Har du lest tråden? Samme mann i 20 år, så jeg ser ikke på meg selv som en slut.

Det er selvfølgelig ment humoristisk, det forstår de aller fleste. Men siden du tok det sånn så ber jeg selvfølgelig om unnskyldning. :)

Det er selvfølgelig ikke meningen at du eller noen andre skal føle seg kjip. Jeg har selvfølgelig ikke et ønske om å kalle noen for det ene eller andre av upassende karakteristikker.

Skrevet

Det er selvfølgelig ment humoristisk, det forstår de aller fleste. Men siden du tok det sånn så ber jeg selvfølgelig om unnskyldning. :)

Det er selvfølgelig ikke meningen at du eller noen andre skal føle seg kjip. Jeg har selvfølgelig ikke et ønske om å kalle noen for det ene eller andre av upassende karakteristikker.

damer eier ikke humor.

Skrevet

damer eier ikke humor.

Neida, hun er sikkert ganske morsom og søt :)

Skrevet (endret)

Ts her.

Unnskyldningen tatt imot, og alt er ok!

Jeg tror jeg av og til kan være ganske morsom og noen mener også jeg er søt.

og jeg dropper også å være anonym.....

Endret av Trude.lutt
Gjest Coolaid
Skrevet

Ts her.

Unnskyldningen tatt imot, og alt er ok!

Jeg tror jeg av og til kan være ganske morsom og noen mener også jeg er søt.

og jeg dropper også å være anonym.....

:)

Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet på dialekt og svar til dette.

Surriball, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...