Gå til innhold

Neseplastikk og silikon ...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Her på Kropp og helse på KG ser jeg stadig vekk spørsmål om neseplastikk og silikon. Er det så viktig for folk å ha den perfekte nesen? De største puppene eller riktig form på leppen?

Mulig jeg er rar... Jeg ville ikke ta en operasjon i ansiktet, som tross alt er det synligeste vi har på kroppen, og kanskje risikere at resultatet ikke blir slik som forventet. Jeg kunne ikke tenke meg å gå med et plaster på nesen om jeg kunne unngått det :)

Og silikon både her og der. Har lest at silikon kan bli harde, og hva gjør man da med puppen sin?

Nei, kanskje det er jeg som er rar ;) Skammer man seg så mye over nesen sin og puppene sine? Hadde vært fint med noen betraktninger...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri tatt silikon, men jeg tenker at det er både andres kropp og andres penger, så det får man gjøre som man vil med :-)

Jeg har derimot operert nesen faktisk, pga knekt nese verken så eller fungerte den godt. Når jeg først skulle under kniven og fikse det funksjonelle ville jeg også rette opp nesen. Det var en ukes tid med gips og det var det. Jeg var grundig på research og følte meg trygg på at resultatet mest sannsynlig hvertfall ville bli bedre enn utgangspunktet, og jeg ble heldigvis strålende fornøyd ☺️

Skrevet

Nese - JA! pupper nei..

Skrevet

Som oftest dreier det seg ikke om å få "den perfekte nesen". Det dreier seg om å ha en nese en kan leve med.

Et plaster er for øvrig noe en kun går med i et par dager. Du MÅ jo ikke gå ut i løpet av disse dagene.

Du er ikke rar som tenker sånn når du selv ikke føler det sånn. Da kan det virke litt overfladisk og unødvendig. For andre som har det slik er det ikke det (for de fleste selvsagt, det er jo noen som er på søken etter perfeksjon).

Anonymous poster hash: ec05b...33f
Skrevet

Nesen kommer jeg ikke til å gjøre noe med, med mindre den knekker eller noe! Hvis puppene mine blir helt tomme og bare er en skinnfille etter et eventuelt svangerskap og amming så fyller jeg dem nok opp igjen til min naturlige størrelse! Ser ikke noe galt i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...