Gå til innhold

Coop gulost

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en helt vanlig gulost ac Coopsitt eget merke (pakkningen er gul og rød). Jeg har raspet opp ostestykket og brukt det på fotskjellige gratenger fløtegratinerte poteter. Men hver gang blir det en sånn ekkelsyntetisk smak! Siden det er forskjelige retter men samme ost, regner jeg med det kommer fra osten. Noen som har erfart det samme? Det er ikke vond smak i osten når jeg spiser den "rå".

Anonymous poster hash: 1a816...abe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har en helt vanlig gulost ac Coopsitt eget merke (pakkningen er gul og rød). Jeg har raspet opp ostestykket og brukt det på fotskjellige gratenger fløtegratinerte poteter. Men hver gang blir det en sånn ekkelsyntetisk smak! Siden det er forskjelige retter men samme ost, regner jeg med det kommer fra osten. Noen som har erfart det samme? Det er ikke vond smak i osten når jeg spiser den "rå".

Anonymous poster hash: 1a816...abe

Det er fordi osten er syntetisk. Det er ikke ekte ost, men masse dritt smeltet til en klump. Derfor den er så billig.

Anonymous poster hash: 248fb...d94

Skrevet

Noen som vet om den inneholder animalsk løpe?

Anonymous poster hash: 49f3d...5e7
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er fordi osten er syntetisk. Det er ikke ekte ost, men masse dritt smeltet til en klump. Derfor den er så billig.

Anonymous poster hash: 248fb...d94

Kan du bekrefte den påstanden under nick og med bakgrunnsinformasjon?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...