AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hei! Jeg har en helt vanlig gulost ac Coopsitt eget merke (pakkningen er gul og rød). Jeg har raspet opp ostestykket og brukt det på fotskjellige gratenger fløtegratinerte poteter. Men hver gang blir det en sånn ekkelsyntetisk smak! Siden det er forskjelige retter men samme ost, regner jeg med det kommer fra osten. Noen som har erfart det samme? Det er ikke vond smak i osten når jeg spiser den "rå".Anonymous poster hash: 1a816...abe
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Hei! Jeg har en helt vanlig gulost ac Coopsitt eget merke (pakkningen er gul og rød). Jeg har raspet opp ostestykket og brukt det på fotskjellige gratenger fløtegratinerte poteter. Men hver gang blir det en sånn ekkelsyntetisk smak! Siden det er forskjelige retter men samme ost, regner jeg med det kommer fra osten. Noen som har erfart det samme? Det er ikke vond smak i osten når jeg spiser den "rå".Anonymous poster hash: 1a816...abe Det er fordi osten er syntetisk. Det er ikke ekte ost, men masse dritt smeltet til en klump. Derfor den er så billig.Anonymous poster hash: 248fb...d94
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Noen som vet om den inneholder animalsk løpe? Anonymous poster hash: 49f3d...5e7
Gjest Lille-pus Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Det er fordi osten er syntetisk. Det er ikke ekte ost, men masse dritt smeltet til en klump. Derfor den er så billig.Anonymous poster hash: 248fb...d94 Kan du bekrefte den påstanden under nick og med bakgrunnsinformasjon? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå