AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #21 Skrevet 2. januar 2015 Vær så snill å ta initiativ du også. Alle de bekymringene du sitter med nå sitter jo han med når han ber deg ut også. I tillegg har jo han, ved å be deg ut, vist at han er interessert i deg. Dermed trenger ikke du bekymre deg like mye som ham for et nei. At du spør ham om å finne på noe vil bare være en kjærkommen bekreftelse for ham på at du faktisk er interessert. Anonymous poster hash: c6b70...270 Ts her Jeg ba han ut, og det gikk bra. Men, han er visst ikke helt sikker på meg.. det var derfor han ikke tok insj til noe nytt møte. Fordi han mente jeg var for ''ordentlig'' Noe jeg i grunn ikke forstår, det at jeg vet hva jeg vil ha skremte han visst.. Han gir meg fortsatt mixed signals og virker veldig useriøs.. Jeg gidder verken og kaste bort mer tid eller energi på en som ikke er sikker på meg.. Enten så er du, eller så er du ikke.. SUKK, 2015 ser ikke lys ut for øyeblikket.. Anonymous poster hash: a8915...bf4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2015 #22 Skrevet 2. januar 2015 Ts her Jeg ba han ut, og det gikk bra. Men, han er visst ikke helt sikker på meg.. det var derfor han ikke tok insj til noe nytt møte. Fordi han mente jeg var for ''ordentlig'' Noe jeg i grunn ikke forstår, det at jeg vet hva jeg vil ha skremte han visst.. Han gir meg fortsatt mixed signals og virker veldig useriøs.. Jeg gidder verken og kaste bort mer tid eller energi på en som ikke er sikker på meg.. Enten så er du, eller så er du ikke.. SUKK, 2015 ser ikke lys ut for øyeblikket.. Anonymous poster hash: a8915...bf4 Hæ, for ordentlig? Hvordan da? :S Anonymous poster hash: 94132...aff
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #23 Skrevet 5. januar 2015 Hæ, for ordentlig? Hvordan da? :S Anonymous poster hash: 94132...aff Han var visst veldig usikker.. siden han følte at jeg visste hva jeg ville.. det at jeg ville ha kjæreste og visste at jeg ikke var ute etter noen flørt.. ''skremte han '' tydeligvis?! men, han er også på utkikk etter kjæreste og følte at tinder ikke var helt hans idealmåte og møte noen på. snakket ikke noe mer med han etter daten, han sendte en godt nyttårs melding.. så sendte jeg han meld i helgen, vi hadde god fllyt.. MEN jeg er fortsatt rastløs og føler han er sykt treg til å ta intiiativ, kan liksom ikke BARE bli meg som tar kontakt heller.. Og når det går 2-3 dager ,mellom hver gang vi snakker føler jeg sånn seriøst ikke at han vil .. jeg mener, når man leser om disse rådene alle gir om at hvis han er interessert kan han ikke holde fingrene unna etc. og tar kontakt hele tia.. har aldri iløpet av mine 23 år på denne jord opplevd lignende.. Anonymous poster hash: a8915...bf4
draug 75 Skrevet 5. januar 2015 #24 Skrevet 5. januar 2015 Han var visst veldig usikker.. siden han følte at jeg visste hva jeg ville.. det at jeg ville ha kjæreste og visste at jeg ikke var ute etter noen flørt.. ''skremte han '' tydeligvis?! men, han er også på utkikk etter kjæreste og følte at tinder ikke var helt hans idealmåte og møte noen på. snakket ikke noe mer med han etter daten, han sendte en godt nyttårs melding.. så sendte jeg han meld i helgen, vi hadde god fllyt.. MEN jeg er fortsatt rastløs og føler han er sykt treg til å ta intiiativ, kan liksom ikke BARE bli meg som tar kontakt heller.. Og når det går 2-3 dager ,mellom hver gang vi snakker føler jeg sånn seriøst ikke at han vil .. jeg mener, når man leser om disse rådene alle gir om at hvis han er interessert kan han ikke holde fingrene unna etc. og tar kontakt hele tia.. har aldri iløpet av mine 23 år på denne jord opplevd lignende.. Anonymous poster hash: a8915...bf4 Vanskelig, den der. Hvis det er sånn at han bevisst trekker ut tiden og virker ubestemt fordi han skal ha deg til å tenke på seg, så har han jo definitivt greid det. Men det virker som at han gjør det litt for mye. Min konklusjon er at han enten er en som overspiller, en litt vel dramatisk player, altså, eller så er han verken sikker på hva han vil, hvor han vil og hvorfor han vil, så sånt rent utenom er han kanskje ikke verdt så mange tårer. Tilbake til trådstarten: Det er nok ingen som misliker at det er hun som tar kontakt og har forslag til å møtes. Ikke alle menn fanger opp interessen, imidlertid - for det er noe som ligger fjernt å forestille seg for mange. Men her gjelder for kvinner som for menn: ikke overdriv. Det er forskjell på å vise interesse og å stalke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå