Gå til innhold

Hva gjør du hvis du finner

Fremhevede innlegg

Skrevet

en person på fetlife som man må omgås som i et slags pasient forhold til i det virkelige liv? Altså at du er pasienten. Har oppdaget en mann der som har noen utrolig kvalme fetisher, synes det blir vanskelig å forholde seg normalt til han nå. Sier man noe til vedkommende?

Anonymous poster hash: 9c9da...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som pasient ser jeg ingen grunn til at du skal ta opp med behandler vedkommendes fetisjer. Om dette er vanskelig for deg, bytt behandler.

Anonymous poster hash: dcdfc...0b7
Skrevet

Som pasient ser jeg ingen grunn til at du skal ta opp med behandler vedkommendes fetisjer. Om dette er vanskelig for deg, bytt behandler. Anonymous poster hash: dcdfc...0b7

Det kan jeg dessverre ikke.

Skrevet

Hva mener du med "et slags pasient-forhold"? Og hva slags "kvalme fetisjer" er det snakk om? Har det noen innvirkning på vedkommendes jobb?

Synes forresten at fetlife er et merkelig sted å lage seg en konto om man er trangsynt i forhold til at andre kan ha et annerledes tenningsmønster enn deg selv...

• Liker 2
Skrevet

Det kan jeg dessverre ikke.

Da får du leve med at du vet og ikke nevne noe om dette.

Anonymous poster hash: dcdfc...0b7

Skrevet

Skulle du tenkt på før du joinet den siden :fnise:

Skrevet

Vel. Det kunne vært værre og ærlig talt. Om du stolte på behandleren din før du oppdaget hemmeligheten er det ingen grunn til å stille spørsmål til det basert på hva han gjør på sin fritid. Hadde du reagert like ille om du fikk vite at han var homofil? Det er same shit. Det er privat og gjør ingen forskjell i det profesjonelle liv.

Skrevet

Det er på en måte du som "invaderer" behandlers privatliv, og av en eller annen grunn finner du informasjonen du har tilegnet deg urovekkende.

Som nevnt tidligere i tråden så bør du bytte behandler. Spesielt dersom du mener at slik du føler for behandleren nå hindrer din helse.

Hvorfor kan du ikke bytte behandler ?

Og hvilke fetisjer er det du reagerer så voldsomt på ?

Skrevet

Ryddet for personangrep.

Surriball, mod.

Skrevet

Jeg forstår veldig godt at det der er vanskelig. Jeg ville nok byttet behandler, du sier du ikke kan? Vil du utdype det?

Isåfall ville jeg nok sagt noe. IKKE med en anklagende tone, men bare at du kom over det og syntes det var vanskelig?

Anonymous poster hash: dff84...478
Skrevet

Kan skjønne det kan være litt vanskelig å glemme, men "behandleren" din har jo mest sannsynlig hatt disse fetishene hele tiden uten at det har påvirket jobben vedkomne utfører. Jeg jobber med ungdom, og jeg tror at om foreldrene til disse barna hadde visst hva jeg drev med på fritiden(ikke ulovlig altså) så hadde de blitt hysteriske :fnise: Men jeg gjør nå en bra jobb alikevel:)

Anonymous poster hash: 62381...e6e
Skrevet

Det er på en måte du som "invaderer" behandlers privatliv, og av en eller annen grunn finner du informasjonen du har tilegnet deg urovekkende.

Som nevnt tidligere i tråden så bør du bytte behandler. Spesielt dersom du mener at slik du føler for behandleren nå hindrer din helse.

Hvorfor kan du ikke bytte behandler ?

Og hvilke fetisjer er det du reagerer så voldsomt på ?

Er en person jeg må omgås mye. Jeg synes faktisk personen ikke overholder rollen sin på arbeidsplassen når man kan identifiseres ved for eksempel bilder som ligger ute.

Grunnen til at jeg var der var fordi jeg var nysgjerrig på en ganske uskyld fetish. For å være ærlig så er jeg vel bare ute etter meninger angående om jeg skal gi personen en heads up eller la vær.

• Liker 1
Skrevet

Er en person jeg må omgås mye. Jeg synes faktisk personen ikke overholder rollen sin på arbeidsplassen når man kan identifiseres ved for eksempel bilder som ligger ute.

Grunnen til at jeg var der var fordi jeg var nysgjerrig på en ganske uskyld fetish. For å være ærlig så er jeg vel bare ute etter meninger angående om jeg skal gi personen en heads up eller la vær.

Du skal la det være. Det går på privatliv og ikke noe du har noe med.

Anonymous poster hash: 3f8c7...b1a

• Liker 1
Skrevet

Du skal la det være. Det går på privatliv og ikke noe du har noe med. Anonymous poster hash: 3f8c7...b1a

Da synes jeg faktisk personen ikke burde identifisere seg på nett på en slik måte. Men takk for input.

Skrevet

Hva er det personen jobber med? Og hva slags fetisj er det snakk om?

Skrevet

Dersom du har gode intensjoner og ønsker kun å gi personen en heads up, så sende en anonym melding til vedkommende om at personen er lett identifiserbar. Gjør det på en slik måte at vedkommende ikke føler seg truet til å bli avslørt. Kanskje du gjør vedkommende en tjeneste ?

Er personen ute på Fetlife og viser ansiktet, eller har du identifisert personen ut fra tatoveringer eller andre kjennetegn som bare du kjenner til ? Hvordan vet du at det er denne personen ? Legger man ut ansiktet sitt så er det lite lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...