AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #21 Skrevet 29. desember 2014 Enig med AB. Det er deilig med alenetid om kvelden, men det er et overskuddsfenomen. Holder du på å bli gal av søvnmangel, bør du ta noen dager med veldig tidlig leggetid. Garanterer at du vil føle deg mye bedre! Anonymous poster hash: 02d28...575
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #22 Skrevet 29. desember 2014 * AB over, skulle det stå Anonymous poster hash: 02d28...575
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #23 Skrevet 29. desember 2014 Jeg er kanskje ikke helt med her....hvorfor bytter dere ikke på tidlige morninger?Anonymous poster hash: 94fda...c3c
Luckiness Skrevet 29. desember 2014 #24 Skrevet 29. desember 2014 Det er hans barn som er urolig om natten og hans andre barn som er morgenfugl. Jeg synes din samboer bør stå opp tidlig med sitt barn, mens du får sove lengre siden du blir plaget av urostøy om natten.
bush babe Skrevet 29. desember 2014 #25 Skrevet 29. desember 2014 Ellers kan jo du kjøre til din mor, uten barn, på kvelden når du skal legge deg, og komme tilbake uthvilt til frokost/lunsj?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #26 Skrevet 29. desember 2014 Takk for tips om forskjellige ørepropper, visste ikke at det varierte så veldig i kvalitet 👍😊 Jo da, mannen er flink til å stå opp med barna han også, men problemet da er at jeg hører de som er våkne, siden jeg er så var, og får dermed ikke sove uansett. I natt prøver vi at jeg ligger med mine to, mens han ligger med sine, så står han opp i morgen. Sovnet selvsagt på sofaen rett etter at barna var lagt (det var den kvalitetstiden med kjæresten), så er spent på om jeg får sove nå da 😂 Takk for svar, og håper dere alle får en god natts søvn 😉 TSAnonymous poster hash: 5d6f6...74a
Sofia123 Skrevet 29. desember 2014 #27 Skrevet 29. desember 2014 Har prøvd "sov i ro", sånn "maske" foran øynene, legge meg i andre enden av huset osv, men det hjelper dessverre ikke. Samboeren min er ikke så flink til å være stille, ei heller å få ungene til å være stille. Sikkert fordi han selv kan sove seg gjennom det meste, så han tenker ikke så mye på at de må ta hensyn. Jeg har bedt ham om å prøve å være litt stillere, men de glemmer seg fort gitt Anonymous poster hash: 5d6f6...74a Få deg slike ----> http://www.optikusmon.no/?ac_id=130&ac_parent=43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå