AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Jeg ligger her og klarer ikke å legge meg til å sove. Jeg er veldig sliten, fordi i går var jeg ute. Jeg tenker på alt og ingenting, blir lei meg og vil helst drukne under dyna til det kommer bedre tider, men de kommer jo så sjeldent, så gir opp ventingen. Har juleferie nå og det har gått en uke. Jeg er lei av ferie allerede og gruer meg til og måtte "gjennomføre" enda en uke med ferie.. har ekstremt skadetrang her jeg ligger, men istendefor så prøver jeg å skrive for og få det ut og spise sjokolade istedet. Likevel føles dette normalt for meg. Jeg er vant til å være deprimert og at jeg er trist igjen føles litt godt på en rar måte. Høres rart ut, men føler meg normal når jeg har det vondt. Er så likegyldig som om jeg skulle ha gått på lykkepiller, når jeg ikke er langt nede og vipper mellom sur, glad og trist. Jeg tenker på fremtiden og vet ikke hva den bringer, og jeg gruer meg til et nytt år. Nyttårssaften er en fin festdag jeg alltid har likt, men nå ser jeg for meg et nytt og dårlig år og blir lei meg bare av tanken på og skulle feire den. Føler meg stygg og feit for tiden. Fake, fordi jeg skjuler så mye på innsiden og smiler på utsiden. Jeg vet ikke hva jeg ville med dette. Trengte bare å få det ut. Anonymous poster hash: 22517...57e
Gjest DoubleOh Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Cheer up, buttercup! Kanskje du skulle ha funnet deg noen å snakke med? Enten gode venner eller profesjonelle
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Det er midt på natten og ferie, så blir litt vansklelig å få kontakt med noen. Å kutte seg nå er idioti, siden jeg klarte la være i natt når jeg var full Anonymous poster hash: 22517...57e
Gjest DoubleOh Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Å kutte seg selv er idioti uansett tidspunkt eller årsak. Beklager, men det er sant. Hva om du prøver å skrive ned hva som faktisk plager deg, hvorfor du er deprimert, så kanskje du får utløp for ihvertfall noe?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Jaja, men er ikke så lett la vær når man er avhengig av å fjerne smerte på den måten. Jo, prøver å skrive. Anonymous poster hash: 22517...57e
Gjest DoubleOh Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 (endret) KG lytter øre Om du vil poste, så sitter hobbypsykologen våken en stund til og leser gjerne. Endret 29. desember 2014 av DoubleOh 1
Kosemose Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg ser at du har fått en del tips allerede. Jeg vil også minne om Mental Helse:http://www.mentalhelse.no/ Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no Det skal være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Kosemose, mod 1
Fremhevede innlegg