AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Kjæresten min er verdens kjekkeste. Bra kropp og god i sengen. Den siste tiden har han vist lite interesse, vært mye irritert på meg av småting og stresset mye med jobben. Så nå er første gang i mitt liv jeg føler meg helt død der nede. Tenker at jeg kanskje burde prøve meg, men orker ikke tanken på å bli avvist. Har veldig lyst til å være inntil han, men han virker ikke sånn mot meg. Jeg orker ikke å være den som alltid tar initiativ. Og nå som jeg gjør "alt galt" så klarer jeg ikke mer negativt. Håper noen forstår hva jeg mener. Tips og råd? Jente23Anonymous poster hash: 0744f...55e
79kreps Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Høres ikke ut som om han er "verdens kjekkeste" slik du beskriver ham.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Utseendemessig, jo! Mange ganger har jeg tatt opp at jeg kunne hatt sex daglig, sagt at jeg trenger å bli tatt på mer Osv. Jeg har vært veldig på lenge. Men når han over så lang tid ikke har vist interesse så føler jeg meg død nedentil. Og det er en rar følelse jeg aldri har hatt før. Hadde lyst på han bare jeg så han. Mulig jeg har det ennå, men at jeg tvinger meg selv over på andre tanker fordi det kan komme en skuffelse.Anonymous poster hash: 0744f...55e
79kreps Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 I mine øyne så henger personlighet sammen med hvor kjekk en person er. Om du ikke tørr å prøve å få deg noe med den du er sammen med så høres det ikke ut som du er sammen med riktig person. Slike ting skal jo være det mest naturlige i hele verden.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Hva hvis starten var det lett og morsomt. Nå blir jeg avvist mye. Syns du regler på jordet jegAnonymous poster hash: 0744f...55e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Nå vet du hvordan menn har det 99% av tiden. Anonymous poster hash: f587c...e0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå