Gå til innhold

hemmelig fantasi

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, nå er du snart 50. Fikk du oppfylt din seksuelle fantasi?

Anonymkode: 8b858...685

Du ser ikke at det står "gjest" foran nicket? Som betyr at vedkommende ikke er her lengre? 😮 

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fantasien min om å ha sex med stedatteren min på snart 19😉  tanken på å være naken inntil den deilige formfulle kroppen hennes , de store puppene hennes , den fine rumpa hennes og tanken på å sleike den utrolig flotte sexy bollemusa hennes . Jeg elsker å smugtitte på henne når jeg ser henne i g steng  eller bikini ... den ser så utrolig myk og deilig ut!🙂 la fingrene mine gli inn i den våte fitta hennes mens jeg sleiker på de store faste flotte f cup puppene hennes 😀 de deilige lyse brystvortene hennes i munnen 😀  

Anonymkode: 12b83...641

Skrevet
Gjest Anonymous skrev (På 2.3.2002 den 22.35):

jeg er en jente (snart 30) som synes jeg har en noe guffen sex-fantasi, jeg tenner nemlig på såkalt wet-sex! (tissende personer..uhu!) Har hatt denne fantasien så lenge jeg kan huske, sikkert siden beg. av tenårene. Aner ikke hvorfor, det bare tenner meg, rett og slett! Føler meg ganske alene og rar med denne fantasien, og har selvfølgelig ikke snakket om dette med noen, og slett ikke samboeren min gjennom 13 år! Er livredd for å bli ledd av og gjort narr av. Vet jo at det finnes flere der ute med denne "lasten" og andre mer eller mindre bisarre fantasier, har jo funnet litt av hvert på nettet. Men jeg holder altså denne helt for meg selv, og kommer nok ALDRI til å avsløre min hemmelighet til noen...! Eller burde jeg..?

hemmelig hilsen Ami Rosa

Jeg ser ikke problemet. For det første er det kun en fantasi du har, men sett at du skulle leve det ut, hvilken forskjell gjør det. Hva to voksne som samtykker gjør i senga (i dette tilfellet på badet) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fantasien min om å ha sex med stedatteren min på snart 19😉  tanken på å være naken inntil den deilige formfulle kroppen hennes , de store puppene hennes , den fine rumpa hennes og tanken på å sleike den utrolig flotte sexy bollemusa hennes . Jeg elsker å smugtitte på henne når jeg ser henne i g steng  eller bikini ... den ser så utrolig myk og deilig ut!🙂 la fingrene mine gli inn i den våte fitta hennes mens jeg sleiker på de store faste flotte f cup puppene hennes 😀 de deilige lyse brystvortene hennes i munnen 😀  

Anonymkode: 12b83...641

Den fantasien vil du aldri kunne oppleve. Er ikke det kjipt ?? 

Anonymkode: bc3df...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...