Gå til innhold

hemmelig fantasi

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er en jente (snart 30) som synes jeg har en noe guffen sex-fantasi, jeg tenner nemlig på såkalt wet-sex! (tissende personer..uhu!) Har hatt denne fantasien så lenge jeg kan huske, sikkert siden beg. av tenårene. Aner ikke hvorfor, det bare tenner meg, rett og slett! Føler meg ganske alene og rar med denne fantasien, og har selvfølgelig ikke snakket om dette med noen, og slett ikke samboeren min gjennom 13 år! Er livredd for å bli ledd av og gjort narr av. Vet jo at det finnes flere der ute med denne "lasten" og andre mer eller mindre bisarre fantasier, har jo funnet litt av hvert på nettet. Men jeg holder altså denne helt for meg selv, og kommer nok ALDRI til å avsløre min hemmelighet til noen...! Eller burde jeg..?

hemmelig hilsen Ami Rosa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym

Å ha en sex fantasi, er en ting. Den skader ingen på noen måter, alle kan vel ha en og annen bisar fantasi.

Jeg tror ikke sambo hadde vært den jeg hadde delt en spes fantasi med, kanskje ei god venninne som har fått betroelser før.

Hvis du vil prøve ut fantasien din, må du selvfølgelig prate med den andre, men jeg hadde nok latt det ligge. La det være en fantasi og ikke skam deg over det.

Det er ihvertfall mitt råd.

• Liker 1
Skrevet

Må le litt, ikke av deg altså. Husker en gang eg skulle prøve wet-sex med kjæresten min... Vi stod i dusjen, ville jo ikke grise sengen, og uanset hvor mye eg prøvde og prøvde, så klarte vi ikke å skvise så mye som en eneste liten dråpe ut icon_rolleyes.gif Ikke mye å skryte av der nei.

Til saken. Prat med kjæresten din, litt forsiktig da, sie at du har lest om det eller noe sånt, prøv deg frem. Kan være at han synes det er kjempe-ekkelt, men kan og være at han får lyst å prøve. Etter 13 år sammen tviler eg på at det får fatale konsekvenser om du forteller han om din lille fantasi. Men det er ikke alle fantasier som er like goe i virkeligheten, som vårt forsøk jo er et gott eks på. Vi lo av det en god stund ja... icon_lol.gif

• Liker 3
Skrevet

En gang jeg og en eks av meg drev og utvekslet sexfantasier, kom det frem at han fantaserte om wet-sex.

Jeg er ikke typen til å bli sjokkert av å høre slikt, men nå er ikke wetsex noe jeg tenner på, eller kunne hatt lyst til å være med på... Så det forble bare med den fantasien.

Men har dere holdt sammen i 13 år, så har du kanskje en liten tanke om hvordan han forholder seg til dette temaet...?

Hvis ikke kan du jo ta initiativet til en "utveksle sexfantasier" samtale? Kan jo være han har noen fantasier han går og bærer på også. icon_smile.gif

Men dere bør kanskje avtale på forhånd at det som kommer frem ikke nødvendigvis er noe som gjennomføres... icon_wink.gif

Lykke til icon_smile.gif12

• Liker 2
Skrevet

Hei

Fantasiene ville jeg spare, hvis jeg var deg. Det er mulig at du ved å lirke litt rundt temaet wetsex kunne få vite hva partneren mener om det, og så ta det derfra. Hvem vet, kanskje han har en fantasi om det også.

Jeg har forsøkt å få min partner med på wetsex, men hun vil definitivt ikke og synes det er noe griseri. Så det forblir vel en fantasi hos meg også *s* Hvertfall med partneren, jeg har prøvd tidligere, og det er FANTASTISK opphissende og deilig.

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Ok for å være litt nerd nå så lurer jeg på om noen kan fortelle meg hvordan man utfører dette... Tisser man på hverandre, drikker det (ugh..) eller what?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det gjør man som man vil. Det er rett og slett bare tissing. På hverandre, se på at hverandre gjør det, og noen går vel kanskje så langt at de drikker det... (det er faktisk ikke farlig, selv om det kanskje ikke hørees så delikat ut...men det er en annen sak)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenner også på dette og det gjør heldigvis kjæresten min også. Snakk med han og "fisk" litt. Så får du vite hva han synes icon_smile.gif

• 7 måneder senere...
Skrevet
jeg er en jente (snart 30) som synes jeg har en noe guffen sex-fantasi, jeg tenner nemlig på såkalt wet-sex! (tissende personer..uhu!) Har hatt denne fantasien så lenge jeg kan huske, sikkert siden beg. av tenårene. Aner ikke hvorfor, det bare tenner meg, rett og slett! Føler meg ganske alene og rar med denne fantasien, og har selvfølgelig ikke snakket om dette med noen, og slett ikke samboeren min gjennom 13 år! Er livredd for å bli ledd av og gjort narr av. Vet jo at det finnes flere der ute med denne "lasten" og andre mer eller mindre bisarre fantasier, har jo funnet litt av hvert på nettet. Men jeg holder altså denne helt for meg selv, og kommer nok ALDRI til å avsløre min hemmelighet til noen...! Eller burde jeg..?  

hemmelig hilsen Ami Rosa

Vi er et par som begge liker wetsex. Det er noe av det mest opphissende vi begge vet. Vi er heldige og har alltid snakket åpent om hva som tenner oss og ikke, men skjønner at det kan være litt skummelt å ta opp et såpass tabubelagt område. Man er jo redd for hva partneren tenker, mener og sier osv. Men hva er det verste som kan skje da? Et nei, sannsynligvis! Hvem vet, kanskje han også går og har den samme fantasien. Det er jo ikke noe man går rundt og snakker om det å like wetsex da:-) Synes du skal prøve da det er så fantastisk godt, spennende og opphissende!!! Hvis du vil kan du jo gjerne spørre oss om råd eller tips. Uansett lykke til! :-)

Mailadresse slettet. Vil du være tilgjengelig på mail, opprett en profil. Hege (moderator)

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Skrevet

Definitivt, helt og holdent, totalt utelukket for meg.....!!!!!!! :o :o

Merkelig hva folk liker når det gjelder sex (eller jeg forbinder ikke dette med sex... :o )......men værsågod...!!!!!!!!! :o :o :o :o

• Liker 1
Skrevet

:o ......betyr det at de som liker "wet sex" går heeelt av skaftet i dusjen? :kul:

• 3 måneder senere...
Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Vel, uansett hvor rare fantasier min parter måtte ha, så vil jeg veldig gjerne snakke om dem, uansett. Kanskje jeg kan være med på dem, kanskje ikke. :sjarmor:

Sexlivet blir fort kjedelig om man ikke skal ha rom for å leke litt, og jeg er egentlig veldig liberal av meg. Hadde ikke spesielt høye tanker om wetsex før exen begynte å prate om dem, men jeg hadde gjort det for henne. Forholdet ble desverre slutt før sjansen bød seg.

WildThing

"det er vanskelig å si du ikke liker noe før du har prøvd"

Skrevet

Vil vel si at det er en ganske spesiell fantasi.. Ikke noe jeg kunne tenkt meg å gjort, men som sagt; hver sin smak.

Det er jo ikke noe galt i å ha fantasier. Prøv å fisk litt, slik at du skjønner hans synspunkter på saken. Alle fantasier må ikke nødvendigvis gjennomføres!

Skrevet

Kan ikke akkurat si at jeg stiller meg i hylnings koret her, men....

Som jeg har sagt før:

Whatever turns you on.............

Men, må jo bare si det, at dette ikke akkurat noe jeg føler meg fristet til og prøve! Absolutt ikke!

Gjest sexysadie
Skrevet

Dette er en rimelig ufarlig fantasi så bare kos deg med den du!

Jeg fikk faktisk en fyr til å forstå at han var en såkalt tissefyr en gang. :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette er en rimelig ufarlig fantasi så bare kos deg med den du!

Jeg fikk faktisk en fyr til å forstå at han var en såkalt tissefyr en gang.

Herregud...Hvordan omgjorde du han til en sånn pervers mann?

• 18 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå er du snart 50. Fikk du oppfylt din seksuelle fantasi?

Anonymkode: 8b858...685

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva ER det med folk som drar opp 18 år gamle tråder?😳😳

Anonymkode: 3a013...d85

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, nå er du snart 50. Fikk du oppfylt din seksuelle fantasi?

Anonymkode: 8b858...685

Fantaserer du om å bli urinert på, AnonymBruker 8b858...685?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...