Surka Skrevet 28. desember 2014 #1 Del Skrevet 28. desember 2014 Har lenge hatt lyst å skrive, men jeg vet ikke helt hva. Jeg tenker å skrive for å sette ord på ting. Hvorfor ikke? Dette blir en dagbok, en dagbok på hvordan jeg føler meg. Sikkert veldig selvsentrert men slik er det jo når du skriver en dagbok? Livet mitt har vært veldig dystert det siste året, så nå skal jeg prøve noe nytt. Jeg kan begynne med ting jeg har vært takknemlig for idag: Fin treningsøkt Spist meg god og mett gjort ferdig eksamen og er fornøyd med resultatet. fikk mange fine komplimanger idag hos kjæresten min. Men nå er jeg sur på han uten grunn, eller fordi han ikke kunne snakke med meg på skype. Er nok fordi jeg er borte på juleferie og savner han så fælt. Men savner jeg han egentlig så mye eller er jeg sur for å få oppmerksomhet? Dette er ikke sunt, men jeg vet ikke hvordan jeg skal slutte, denne atferden gjentar seg ofte og jeg vet ikke hvorfor. Har også litt å se fram til imorgen, gleder meg til en ny dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå