Gå til innhold

resieforsikring og ødelagt pc


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på ferie og oppdaget nettopp at pc'n er blitt skadet. Antar at dette dekkes av reiseforsikring, problemet er bare at pc'n er kjøpt igjennom jobben, men betalt av meg. Kvitteringen min er også skrevet både til firmaet og til mitt navn.

Tror dere fremdeles jeg får dekket dette gjennom min personlige reiseforsikring?



Anonymous poster hash: f2701...342
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må du kontakte reiseforsikringsselskapet ditt og spørre om.

Anonymous poster hash: eda7b...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis PCen er kjøpt gjennom jobben din kan det hende den har egen forsikring. Spesielt hvis det er en ordning der du trekkes i lønn pleier det å være gode forsikringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde den i innsjekket bagasje, som jeg tipper du hadde siden den ble ødelagt, så er det egentlig lite sansynlig at reiseforsikringen dekker det..



Anonymous poster hash: 0cd48...f68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde den i innsjekket bagasje, som jeg tipper du hadde siden den ble ødelagt, så er det egentlig lite sansynlig at reiseforsikringen dekker det..

Anonymous poster hash: 0cd48...f68

haha, glem det, leste visst litt for fort jeg for det står jo ingenting om at du har tatt fly :ler:

Anonymous poster hash: 0cd48...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, glem det, leste visst litt for fort jeg for det står jo ingenting om at du har tatt fly :ler:Anonymous poster hash: 0cd48...f68

Kan jo tenkese du har synske evner og ikke har oppdaget disse evnene dine før nå? Syntes jeg måtte gjøre deg oppmerksom på dette....

Anonymous poster hash: eda7b...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pc'n ble ikke skadet i innsjekket bagasje, men lurer bare på hvordan det blir hvis fakturaen er både i et firma navn og i mitt og om min private reiseforsikring dekker den.

TS:



Anonymous poster hash: f2701...342
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...