AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Jeg sluttet å ta p-pillen min på julaften, og velger bruke kondom som prevansjon. Hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake etter p-pilleslutt? VanliHvis har min mensen kommet omtrent før jeg tenkte tanken på og avslutte de rosa pillene for å ha uken med sukkerpiller. Men denne gangen, når jeg valgte å slutte helt, lot den vist vente på seg i 4 dager, men nå virker det som om den kommer, i allefall så vidt det er litt brunt utflod. Vist jeg haR ubeskyttet sex nå, kan det føre tiL graviditet? Anonymous poster hash: bd5d6...5fe
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Ja.Anonymous poster hash: 5ba82...071
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Du kan ha fraværende menstruasjn og uregelmessig menstruasjon lenge etter avslutning av p-piller. Enkelte får ikke normal menstruasjon (slik den var før p-pillebruken) før etter 6-12 mnd. Anonymous poster hash: 26254...8a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå