LukaFrost Skrevet 1. mars 2015 #21 Skrevet 1. mars 2015 (endret) Klart du ikke må ta abort, men det kan jo vøre det mest fornuftige. Vil du virkelig ha barn sammen med denne mannen? Endret 1. mars 2015 av LukaFrost
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #22 Skrevet 1. mars 2015 Jeg bar frem barnet og har i dag en fin 3åring i hus. Jeg oppga ikke navnet på barnefar og han betaler ikke bidrag. Eneste jeg har sagt er at dersom han ombestemmer seg og ønsker å bli kjent med barnet så er døren alltid åpen (ikke for meg, men for barnet), og at når barnet blir 18 år vil jeg opplyse hvem som er far. Det er en rett barnet har. Anonymous poster hash: 16172...325 Hvordan kan barnet være 3 år? Du skrev dette i desember 2014 og spurte om du måtte ta abort. Da kunne du ikke være mer enn 12 uker på vei?Anonymous poster hash: 2a92b...483
minister-mio Skrevet 1. mars 2015 #23 Skrevet 1. mars 2015 Jeg bar frem barnet og har i dag en fin 3åring i hus. Jeg oppga ikke navnet på barnefar og han betaler ikke bidrag. Eneste jeg har sagt er at dersom han ombestemmer seg og ønsker å bli kjent med barnet så er døren alltid åpen (ikke for meg, men for barnet), og at når barnet blir 18 år vil jeg opplyse hvem som er far. Det er en rett barnet har. Anonymous poster hash: 16172...325 du er ikke ts
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #24 Skrevet 1. mars 2015 Hvordan kan barnet være 3 år? Du skrev dette i desember 2014 og spurte om du måtte ta abort. Da kunne du ikke være mer enn 12 uker på vei?Anonymous poster hash: 2a92b...483 Fordi det ikke er TS, men en annen AB som sikkert har vært i lignende situasjon og skriver hva hun valgte.Anonymous poster hash: b6334...330 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 #25 Skrevet 1. mars 2015 Jeg bar frem barnet og har i dag en fin 3åring i hus. Jeg oppga ikke navnet på barnefar og han betaler ikke bidrag. Eneste jeg har sagt er at dersom han ombestemmer seg og ønsker å bli kjent med barnet så er døren alltid åpen (ikke for meg, men for barnet), og at når barnet blir 18 år vil jeg opplyse hvem som er far. Det er en rett barnet har. Anonymous poster hash: 16172...325 Vi lurer på om TS valgte å bære frem barnet For øvrig så kan jeg informere om at min mann hadde en far som stakk av fra moren og som bidro med null og niks i oppveksten hans. De hadde dårlig råd. Når mannen min ble voksen så har denne biologiske faren hans ved et par anledninger kommet luskende, men mannen min har null respekt for ham og ønsker overhodet ingen kontakt. Etter at vi selv fikk barn så har hans avsky ovenfor egen biologiske far kommet enda mer frem. Så han barnefaren i ditt tilfelle bør ikke regne med så mye som en klem, ei heller sjanse til å få møte egne barnebarn, når han har valgt å melde seg helt ut. Anonymous poster hash: db5b6...050
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå