Gå til innhold

Får ikke mensen!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har aldri skjedd før, men nå har jeg ikke fått mensen på 2 mnd. Mitt siste samleie hadde jeg i august og jeg har hatt mensen 3 ganger etter det, men de 2 siste er altså ikke kommet. Er det en sjans for at jeg er gravid? Selv om jeg tviler sterkt.. Hva kan være andre årsaker? Det kan hende jeg ubevisst er ganske stressa pga. diverse ting som pågår i livet, men det har aldri påvirket menstruasjonen før. Noen som har opplevd noe lignende? Forresten, har kjent på det i flere uker at det kjennes ut som jeg får den på magefølelsen, altså litt smerter men det skjer ingenting..



Anonymous poster hash: e30ac...f99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan ikke vite det. Kjøp deg en test og få svar. :)



Anonymous poster hash: 32f66...f75
Skrevet

Hvis du har hatt sex kan du være gravid. Ta en test.

Er den negativ og mensen fremdeles ikke kommer på et par mnd så oppsøk lege.

Anonymous poster hash: ca36f...f7c

Skrevet

Det er svært vanlig at menstruasjon uteblir i noen mnd i løpet av en kvinnes liv. Det trenger ikke være noe i det hele tatt. Jeg hadde ikke menstruasjon i det hele tatt i sommerferien. Du er nok ikke gravid, men du kan jo sikkert ta en test for å være på den sikre siden. Dersom menstruasjon uteblir i flere måneder kan det være lurt å ta en prat med fastlegen din. Det trenger ikke å være noe spesielt som ligger til grunn, men det er greit å være på den sikre siden.



Anonymous poster hash: bb1e3...7b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...