AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 http://www.queerty.com/do-bisexual-guys-have-more-problems-than-the-rest-of-us-20141212 Tenker mange på det samme som mange gjør i denne videoen? Hvorfor har så mange fordommer mot akkurat biseksuelle menn? Hvorfor kan jenter bli ansett som utforskende, når de ligger med en jente, mens en mann er homo bare han kysser en annen mann? Hilsen skjult biseksuell mann. Anonymous poster hash: 314cd...aa9
Gjest Sitrondrops Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Jeg tror kanskje det har litt med det å være maskulin å gjøre. Selv om homofile kan være veldig maskuline, så er det noe feminint over homofile, eller kanskje aller helst homofil sex. Er jo som regel alltid en som "underkaster" seg. Vet ikke, men er vel litt sånn jeg tenker om det. Edit: Ser forøvrig at jeg ikke snakker om bifile som sådan, men tenkte vel mest på sexen mellom menn når jeg forklarte har forøvrig ingenting i mot homofili, eller bifile menn bare så det er sagt. Synes faktisk det er litt hot Endret 28. desember 2014 av Sitrondrops 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 http://www.queerty.com/do-bisexual-guys-have-more-problems-than-the-rest-of-us-20141212 Tenker mange på det samme som mange gjør i denne videoen? Hvorfor har så mange fordommer mot akkurat biseksuelle menn? Hvorfor kan jenter bli ansett som utforskende, når de ligger med en jente, mens en mann er homo bare han kysser en annen mann? Hilsen skjult biseksuell mann. Anonymous poster hash: 314cd...aa9 Ja-jeg har sterke fordommer mot bisexuelle.Forde dere er IKKE til å stole på nemlig... Tusenvis av dere-fører kvinner bak lyset.Dere skal ha i pose og sekk og har en tendens til å lyve...for å få det til. Dere holder legningen skjult.Og lyver for deres nærmeste.Det er kvalmt med dere. Eks.Dere vil ha barn.Så dere spiller skuespill og skaffer dere ei dame for å få det..samtidig som dere er utroe med menn-bak hennes rygg. Ja klart vi alle har fordommer mot dere.Det går jo ikke an å stole på dere...skjult er legningen deres også.Skittent spill av dere. Anonymous poster hash: 7138e...1d2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Ja-jeg har sterke fordommer mot bisexuelle.Forde dere er IKKE til å stole på nemlig... Tusenvis av dere-fører kvinner bak lyset.Dere skal ha i pose og sekk og har en tendens til å lyve...for å få det til. Dere holder legningen skjult.Og lyver for deres nærmeste.Det er kvalmt med dere. Eks.Dere vil ha barn.Så dere spiller skuespill og skaffer dere ei dame for å få det..samtidig som dere er utroe med menn-bak hennes rygg. Ja klart vi alle har fordommer mot dere.Det går jo ikke an å stole på dere...skjult er legningen deres også.Skittent spill av dere.Anonymous poster hash: 7138e...1d2 Oioioi så bitter du er!! Lyser lang vei at detta har du vært borti selv! Ta deg sammen! Anonymous poster hash: 7f7ab...b00 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Oioioi så bitter du er!! Lyser lang vei at detta har du vært borti selv! Ta deg sammen!Anonymous poster hash: 7f7ab...b00 Til og med homsene sier-at dere bifile menn..er overhodet ikke til å stole på.. Til og med homsene,har fordommer mot bifile. Jeg har mye mer respekt for en åpen og ærlig homofil mann-enn for en bifil mann. Homsen er i det minste troverdig,og til å stole på. Bifile damer er like jævlige mot dere menn : ) Så verden er rettferdig,tross alt he he he Bifile damer anser menn som kunn en sædlevrandør og økonmisk nyttig.. Ellers klarer hun seg aller best-uten deg : ) Det er nok målet.Staks hun er ferdig med DEG! Jeg liker ikke bifile.Enten det er kvinner eller menn. Anonymous poster hash: 7138e...1d2
Hottrio Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Jeg tror kanskje det har litt med det å være maskulin å gjøre. Selv om homofile kan være veldig maskuline, så er det noe feminint over homofile, eller kanskje aller helst homofil sex. Er jo som regel alltid en som "underkaster" seg. Vet ikke, men er vel litt sånn jeg tenker om det. Edit: Ser forøvrig at jeg ikke snakker om bifile som sådan, men tenkte vel mest på sexen mellom menn når jeg forklarte har forøvrig ingenting i mot homofili, eller bifile menn bare så det er sagt. Synes faktisk det er litt hot Synes det er litt hot jeg også
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Ja-jeg har sterke fordommer mot bisexuelle.Forde dere er IKKE til å stole på nemlig... Tusenvis av dere-fører kvinner bak lyset.Dere skal ha i pose og sekk og har en tendens til å lyve...for å få det til.Dere holder legningen skjult.Og lyver for deres nærmeste.Det er kvalmt med dere. Eks.Dere vil ha barn.Så dere spiller skuespill og skaffer dere ei dame for å få det..samtidig som dere er utroe med menn-bak hennes rygg. Ja klart vi alle har fordommer mot dere.Det går jo ikke an å stole på dere...skjult er legningen deres også.Skittent spill av dere. Anonymous poster hash: 7138e...1d2 Tydeligvis med god grunn, etter ditt innlegg å dømme. Anonymous poster hash: 314cd...aa9 2
Gjest Evans Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Det er nok mye mer fordommer mot bifile enn homofile. Bifile får pes fra både heterofile og homofile - og faller litt mellom barken og veden. Jeg tror nok det er ekstra ille for menn, men jeg vet ikke om det primært er fra andre menn, eller om det også er fra kvinner. Det er nok lettere for kvinner å bli godtatt som bifil, både av menn og av andre kvinner. Hvorfor er vanskelig å si. Kanskje det ikke blir tatt så ”seriøst” som om menn kysser/har sex av en eller annen grunn? Vanskelig å komme med noen logisk forklaring, eller logisk årsak. Kanskje fordi fordommer som oftest ikke er logiske?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 For noen sure neandertaleroppgulp fra AB over her. Det er bare fordommer og sprøyt. Jeg er sammen med en bifil mann og det plager meg ikke en millimeter. Han er ikke mer utro bare fordi han tiltrekkes menn også, på lik linje som at du ikke må være kristen for å vite at du ikke skal slå ihjel. Det finnes drittsekker i alle legninger, men det er ikke dermed sagt at alle er det.Anonymous poster hash: 62067...28d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Det har en veldig enkel årsak - det er rent statistisk flere biseksuelle kvinner enn biseksuelle menn. Selv forskere har konkludert med at kvinners seksualitet jevnt over er mer "fleksibel" og selv i anonyme undersøkelser vil flere kvinner vise interesse for sex med andre kvinner. Mange homofile menn "starter" som bifile, dvs. når de enda ikke er ute av skapet. Rent statistisk betyr det at sjansen for at en biseksuell mann egentlig er homofil er større enn sjansen for at en biseksuell kvinne er lesbisk. Her snakker vi om tall og det store bildet, så selv om det ikke gjelder deg personlig er dette altså bakgrunnen til at folk tenker som de tenker. På toppen har man også sykdomsperspektivet. Det er - dessverre - mange som ikke bruker beskyttelse og utroskap blant (skjult) bifile menn er en viktig faktor innen HIV-smitte i Norge. Det at du selv sier at du holder det skjult hjelper jo ikke. Mange kvinner frykter at menn ikke er åpne om det. Et spm. mange vil stille seg er om en kvinne er "nok" - resten av livet - når man også opplever tiltrekning mot menn. Anonymous poster hash: e7b5c...0f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå