Gå til innhold

Hva er det med kvinner..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjer meg hele tiden og det gjør meg rasende.

Husker en vakker dag jeg satt foran pcen å spiste frokosten min, en bolle med havregryn med nøtter , blåbær og bananer i så logget jeg meg på skype. Ante fred og ingen fare idet ei jente spurte om jeg hadde lyst på et bilde av hu. "Sure, hvorfor ikke" kvitterte jeg med.....

Og hva er det hu sender meg? Et nærbilde av kjønnsorganet mitt... Spytta ut all maten jeg hadde i kjeften og brakk meg til de grader. Har traumer fra den episoden den dag idag. Det hører med til historien at jeg slettet og blokket hu fra mine Skype for evig og for alltid.

Dessverre er ikke dette et engangstilfelle. Jeg blir bombardert av slike bilder nærmest daglig av kåte jenter i sin egen alder. Beklager jeg har ikke lest til å se dette ekle kvalme svineriet

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nå fikk jeg nesten lyst å sende deg et nakenbilde :fnise:

Anonymous poster hash: 2d467...846

Men bare nesten... :roll:;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

som sender nakenbilder av seg selv til menn de så vidt kjenner?

Broren min på snart 40 år er nylig blitt single, og forteller at kvinner sender ham slike bilder. Han gidder ikke å svare dem en gang, og spør meg hva som feiler dem.. Vet kanskje dere?

For å svare på spørsmålet ditt, det feiler dem ingenting. Dette har blitt gjort siden Eva spiste eple og Adam så henne naken. Mennesker liker andre mennesker. Veldig ofte så liker mennesker å se nakne mennesker. Det er ikke noe galt i dette.

Skrevet

Skjer meg hele tiden og det gjør meg rasende.

Husker en vakker dag jeg satt foran pcen å spiste frokosten min, en bolle med havregryn med nøtter , blåbær og bananer i så logget jeg meg på skype. Ante fred og ingen fare idet ei jente spurte om jeg hadde lyst på et bilde av hu. "Sure, hvorfor ikke" kvitterte jeg med.....

Og hva er det hu sender meg? Et nærbilde av kjønnsorganet mitt... Spytta ut all maten jeg hadde i kjeften og brakk meg til de grader. Har traumer fra den episoden den dag idag. Det hører med til historien at jeg slettet og blokket hu fra mine Skype for evig og for alltid.

Dessverre er ikke dette et engangstilfelle. Jeg blir bombardert av slike bilder nærmest daglig av kåte jenter i sin egen alder. Beklager jeg har ikke lest til å se dette ekle kvalme svineriet

Haha^^

Jeg sendte et bilde av kjønnsorganet mitt til en meget god venn av meg på julaften. Nå skal det sies at det er ikke hvem som helst som får den æren.

Skrevet

Hvor finner dere disse kvinnene? Er dette en spesiell type av befolkningen som egentlig aldri bør ha hatt internett/smarttelefoner/kamera til å ta og sende slike bilder?

Anonymous poster hash: f74b2...285

Anonymous poster hash: e95b7...280
Skrevet

Haha^^

Jeg sendte et bilde av kjønnsorganet mitt til en meget god venn av meg på julaften. Nå skal det sies at det er ikke hvem som helst som får den æren.

Herregud!

Anonymous poster hash: da3c2...7fc

• Liker 2
Skrevet

Men bare nesten... :roll:;)

Kanskje sikringene hadde røket om jeg hadde gjort det?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kanskje sikringene hadde røket om jeg hadde gjort det?

Tja... Neppe. har sett så mye nakene kvinner i mitt liv at jeg er rimelig hardfør og blasert samtidig.

Skrevet

Herregud!

Anonymous poster hash: da3c2...7fc

:hug:

Skrevet

nesj de er vel bare fornøyd med kroppen og ønsker å dele den med noen da. burde vel holde seg til å sende det til folk som faktisk ønsker det, da.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

Skrevet

Dette er kvinner han kjenner litt, gjennom jobb og interesser. Som tidligere har virket helt normale, som han selv uttrykker det.. Han synes det er direkte avtennende og uspennende, som å bli servert desserten først.

Hva ville dere ha svart/gjort? Eller er dette helt vanlig??

Kvinner han tom kjenner ifbm jobb og fritid?? Er du sikker at du ikke fantaserer litt? Har det veldig vanskelig å tro at kvinner i den alderen (rundt 40 ) tør sende nakenbilder til en som de ikke kjenner godt.

Anonymous poster hash: f5207...5ee

• Liker 1
Skrevet

Er litt gøy at folk virkelig ikke aner hvor lett hacking er..

Dont blame me when i post it on internett.. ;-)

Anonymous poster hash: 216b7...142

Skrevet

Kvinner han tom kjenner ifbm jobb og fritid?? Er du sikker at du ikke fantaserer litt? Har det veldig vanskelig å tro at kvinner i den alderen (rundt 40 ) tør sende nakenbilder til en som de ikke kjenner godt.

Anonymous poster hash: f5207...5ee

Nei, slik er det. Han får bilder på sms. Kvinnene er riktignok omkring 30. Han har vært i forhold lenge, og er forbauset over at kvinner gjør dette. Som en over skriver, hvordan kan de vite at han ikke misbruker slike bilder? Virker både naivt og tåpelig, spør du meg.

Skrevet

Pinadø, det her er ikke bare kvinner, etter snapchat kom på banen så har både opptatte og single menn sendt veldig snedige snapper til meg. Hører fra andre single kvinner at det her er vanlig.

• Liker 2
Skrevet

En snapp varer vel bare et øyeblikk, så er bildet borte.. Kan forstå at folk føler seg "tryggere" da, og sikkert spesielt etter å ha delt ei flaske rødvin med PCen ut over natta.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, slik er det. Han får bilder på sms. Kvinnene er riktignok omkring 30. Han har vært i forhold lenge, og er forbauset over at kvinner gjør dette. Som en over skriver, hvordan kan de vite at han ikke misbruker slike bilder? Virker både naivt og tåpelig, spør du meg.

En sender da ikke bilde med ansikt eller andre gjenkjennelige elementer på. Og hva er tåpelig med det? Hvis mennesker som liker å se andre mennesker lettkledde/nakne finner sammen med mennesker som liker å se på lettkledde/nakne mennesker, hva er problemet?

Gjest brutal_mann
Skrevet

En snapp varer vel bare et øyeblikk, så er bildet borte.. Kan forstå at folk føler seg "tryggere" da, og sikkert spesielt etter å ha delt ei flaske rødvin med PCen ut over natta.

Ikke nødvendigvis.

Skrevet

En sender da ikke bilde med ansikt eller andre gjenkjennelige elementer på. Og hva er tåpelig med det? Hvis mennesker som liker å se andre mennesker lettkledde/nakne finner sammen med mennesker som liker å se på lettkledde/nakne mennesker, hva er problemet?

Hvem snakker om problem?? Min bror mottar nakenbilder, fullt gjenkjennelige, på sms, fra kvinner han kjenner litt og omgås gjennom jobb og fritid.

Det er lenge siden han var single, og er forbauset. Han spør meg, og jeg dere, om dette er vanlig. Av svarene jeg har fått forstår jeg at dette ikke er uvanlig, at damene er ute etter kun sex.

Greit nok, og jeg er enig med deg i at folk må gjerne utveksle hva de vil. Men jeg synes likevel at de tar en stor risk ved å sende slike bilder til noen de ikke kjenner.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvem snakker om problem?? Min bror mottar nakenbilder, fullt gjenkjennelige, på sms, fra kvinner han kjenner litt og omgås gjennom jobb og fritid.

Det er lenge siden han var single, og er forbauset. Han spør meg, og jeg dere, om dette er vanlig. Av svarene jeg har fått forstår jeg at dette ikke er uvanlig, at damene er ute etter kun sex.

Greit nok, og jeg er enig med deg i at folk må gjerne utveksle hva de vil. Men jeg synes likevel at de tar en stor risk ved å sende slike bilder til noen de ikke kjenner.

Tja, de har vel forstått at din bror er en likanes kar med integriteten sin i behold? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...