Gå til innhold

Hva er det med kvinner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sender nakenbilder av seg selv til menn de så vidt kjenner?

Broren min på snart 40 år er nylig blitt single, og forteller at kvinner sender ham slike bilder. Han gidder ikke å svare dem en gang, og spør meg hva som feiler dem.. Vet kanskje dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel det samme som med menn som sender nakenbilder til folk de knapt kjenner.

• Liker 12
Skrevet

Kåte kanskje?

Anonymous poster hash: 765b9...04f
Skrevet

Har såvidt vært borti det med "yngre" jenter. Men lenge siden jeg holdt på med slike. Trodde de fleste kvinner hadde sluttet med slikt jeg :P

• Liker 1
Skrevet

De tror vel de driver egenreklame, da vettu.

Gjest fallerifallera
Skrevet (endret)

Det er vel oppmerksomhet? Komplimenter? Men nå er det jo like mange gutter/menn som sender slike bilder. Særlig penisbilder. Jeg har ihvertfall mottatt langt flere enn jeg ønsker(som er 0).

Endret av fallerifallera
  • Liker 5
Skrevet

Dette er kvinner han kjenner litt, gjennom jobb og interesser. Som tidligere har virket helt normale, som han selv uttrykker det.. Han synes det er direkte avtennende og uspennende, som å bli servert desserten først.

Hva ville dere ha svart/gjort? Eller er dette helt vanlig??

Skrevet

Klassisk KG-overskrift.

Anonymous poster hash: 94c82...eb1
  • Liker 4
Skrevet

Er vel det samme som med menn som sender nakenbilder til folk de knapt kjenner.

Ja, men det forklarer ikke hvorfor.. Vil de bare ha et ligg, eller tror de at dette er veien til noe mer?

Skrevet

Nei, det er ikke kvinner som oppfører seg på den måten. Nei, TS er ikke ærlig.

Anonymous poster hash: 158c2...68c
Skrevet

Klassisk KG-overskrift.

Nå har jeg ikke vært lenge nok på KG til å hverken være eller vite hva en klassiker er... Jeg spør fordi dette undrer meg. Selv hadde jeg valgt helt andre metoder for å kapre en mann..
Skrevet

Dette er kvinner han kjenner litt, gjennom jobb og interesser. Som tidligere har virket helt normale, som han selv uttrykker det.. Han synes det er direkte avtennende og uspennende, som å bli servert desserten først.

Hva ville dere ha svart/gjort? Eller er dette helt vanlig??

Jeg antar at disse kvinnene tror som enkelte menn at ved å gi en person en smakebit, så vil denne personen bli interessert i mer. Det kan også hende at disse kvinnene synes som noen menn at det er spennende å gjøre sånt.

Tviler på at dette er så veldig vanlig. Jeg kjenner ingen som har gjort noe sånt. Jeg skjønner at folk blir litt paff når slike meldinger blir tilsendt.

Anonymous poster hash: e95b7...280

Anonymous poster hash: e95b7...280

• Liker 5
Skrevet

Klassisk KG-overskrift.

Ja, det er rart hvordan de sjelden sier noe som helst nyttig eller beskrivende om det man egentlig ønsker å diskutere i tråden.

Skrevet

Det er vel oppmerksomhet? Komplimenter? Men nå er det jo like mange gutter/menn som sender slike bilder. Særlig penisbilder. Jeg har ihvertfall mottatt langt flere enn jeg ønsker(som er 0).

Jøss!? Må vel være på datingsider det da? Hvor folk ikke kjenner hverandre fra før..
Gjest fallerifallera
Skrevet

Jøss!? Må vel være på datingsider det da? Hvor folk ikke kjenner hverandre fra før..

Jeg har fått slike bilder fra fremmede, folk jeg har datet, venner og gamle klassekamerater. Syntes det er helt merkelig. Jeg vil absolutt ikke se kuken til kompisen min :sjokkert:

• Liker 4
Skrevet

Snodig fenomen det der. Men det må jo funke for noen, siden folk fortsatt sender slike bilder.

Det er greit å sende slike bilder til en kjæreste, men til fremmede så blir det bare patetisk.

Selv har jeg fått noen snapper av menn som tydligvis er veldig stolte av pikken sin. Det er ganske avtennende og jeg bryter kontakten tvert.

Anonymous poster hash: 2d467...846
  • Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Broren min på snart 40 år er nylig blitt single, og forteller at kvinner sender ham slike bilder. Han gidder ikke å svare dem en gang, og spør meg hva som feiler dem.. Vet kanskje dere?

Skulle ønske jeg ikke hadde større utfordringer i livet enn å bekymre meg for sånn...

Skrevet

Skulle ønske jeg ikke hadde større utfordringer i livet enn å bekymre meg for sånn...

Nå fikk jeg nesten lyst å sende deg et nakenbilde :fnise:

Anonymous poster hash: 2d467...846

Skrevet

Om vi vet "hva som feiler dem"?

Eeehhh... nei.

Oppmerksomhetssyke? Kjærlighetssyke? Ellernoeannet.

Skrevet

Er ulike grunner for at noen gjør slikt.

Noen sender slikt som en inside-joke innad vennegjengen. Noen sender for oppmerksomhetens skyld. Noen fordi det er spennende. Noen fordi de ønsker sex og går rett på sak.

Feiler dem ofte ikke så mye mer enn mangel på sosiale antenner. Misliker man det så er det bare å gjøre det samme som man gjør når det er andre sider man misliker med noen. Si ifra at du ikke ønsker slik oppførsel. Styr unna personene generelt eller på de arenaene personene viser nevnt oppførsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...