grønne_lisa Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Hei!Har dere noen tips for noe som kan smelle ganske godt på nyttårsaften, men som ikke er veldig farlig for barn?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor skal du ødelegge moroa for unga?Anonymous poster hash: d9fd0...593 1
grønne_lisa Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2014 Tenkte mer som de kunne leke med selv i kjelleren mens vi voksne sitter oppe. Jentene mine liker ting som smeller
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Ballonger. Men uanset hva det er som smeller så er det ikke helt sundt for hørselen.Anonymous poster hash: d9fd0...593
Kjetil E Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Tenkte mer som de kunne leke med selv i kjelleren mens vi voksne sitter oppe. Jentene mine liker ting som smeller Husker ikke hva de heter, men det er noen små greier av papp med en liten snor du trekker i. Da du drar i snoren smeller det og det kommer ut kulørte papirstrimler. Helt ufarlig og kurant å bruke inne. Bare man ikke retter den mot seg selv eller noen andre.
grønne_lisa Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2014 Takk for tips Jeg tror jeg går for ballonger, så kan vi voksne ha det litt moro også Pluss at de ser jo bra ut som dekorasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå