Gå til innhold

Blir kvalm av tanken på ONS

Fremhevede innlegg

Skrevet

Igår var jeg ut å drakk. Møtte en hyggelig fyr, ikke noe å se på, men var veldig hyggelig og vi ha hadde mye å snakke om.
Han ble med meg hjem, og sex lå i luften.
Men tanken på ONS gjør meg kvalm..
Har hatt ONS før, men det har kun vært da jeg var stupfull og husker nesten ingenting. Blir veldig... "selv-ødeleggende" i fylla noen ganger. Tenker "jeg er verdt ingenting, så jeg bryr meg ikke om han bare bruker meg fordi jeg har ei fitte".
I går var jeg full, men ikke stupfull. Husker alt og klarte å tenke klart.

Har vært singel hele livet. Kommer aldri til å finne noen. Er bare 22år, men vet at jeg ikke kommer til å finne noen som er villig til å gi meg en sjanse.
Ønsker ikke å finne en ved å ha random sex i fylla heller. Det er så tragisk og frastøtende. Hadde aldri falt for en ons.

Er det normalt å plutselig føle at ons er frastøtende og kvalmende?

Anonymous poster hash: 2ebdd...2fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg følte det samme da jeg var singel og valgte derfor å ikke ha ons. Hvem har sagt at du MÅ ha ons? Du syntes det er både kvalmt og frastøtende, vel, da er det ikke vanskeligere enn å avstå. Gutter blir lettere intressert også hvis de ikke får deg i senga med en gang. Vent med sex til du er i et seriøst forhold.

Gjest fallerifallera
Skrevet

Hva får deg til å si at du aldri kommer til å finne noen? Det er alltids noen der ute som syntes du er helt super :hug:

Og liker du ikke ons, er det ikke vanskeligere enn å bare avstå. De fleste ons ender ikke i forhold uansett, og ofte vil du aldri prate med fyren igjen etterpå. Det som ofte skjer, er at han blir mer interessert i fitta de enn deg som person dersom dere har sex første kveld. Det er ihvertfall min erfaring. Selv syntes jeg heller ikke noe om ons, så da er det ikke verre enn å la vær.

Og for å svare på spørsmålet ditt: Ja, det er nok helt normalt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes heller ikke det er noen romantisk måte å treffe hverandre på, og det gir heller ingen god indikasjon på om h*n er interessert i noe mer. Den naturlige tiltrekningskraften – upåvirket av alkohol eller lignende – er den beste. I tillegg har jeg inntrykk av at de fleste useriøse og upålitelige menneskene er de som regelmessig er på byen; det er selvsagt alltid unntak fra en regel.

Endret av Synapomorphy
Gjest DoubleOh
Skrevet

Jeg tenker litt som deg TS. ONS er definitivt ikke veien for å finne noe som kan vare.

Men du er bare 22 år og har fremdeles mange gode år å se frem til. Det ordner seg nok!

• Liker 1
Skrevet

Har vært singel hele livet. Kommer aldri til å finne noen. Er bare 22år, men vet at jeg ikke kommer til å finne noen som er villig til å gi meg en sjanse. Anonymous poster hash: 2ebdd...2fa

Først må du gi deg selv en sjanse og få litt tillit til deg selv. Ikke ødelegg for deg selv, men bygg deg opp. Du trenger ikke å ha ons hvis du ikke vil det. Nei er et helt greit ord å si.

Anonymous poster hash: c5783...b6f

Skrevet

Jeg er mann og har omtrent samme følelsen rundt ONS som deg. Bortsett fra at jeg ikke føler at de bruker meg. Akkurat der tenker jeg vi bruker hverandre like mye. Men har kun hatt det når jeg er så full at jeg "glemmer" at jeg egentlig ikke synes noe om det. Det gir meg jo ikke noe bedre inntrykk av ONS, for å si det sånn.

Men hadde du sex med han fyren her da? Og hvis ikke, hvordan tok han det?

Foreslår at du heller utveksler telefonnummer eller FB-profil neste gang, og satser på litt normal dating. Høres ut som om du trenger å få opp selvtilliten din litt, og innse at du er mer enn et hull som kan brukes.

Anonymous poster hash: e4802...caa
Skrevet

Hvis du blir kvalm av å tenke på ONS synes jeg at du skal slutte å tenke på det.

Anonymous poster hash: eb861...e71
Skrevet

Jeg er mann og har omtrent samme følelsen rundt ONS som deg. Bortsett fra at jeg ikke føler at de bruker meg. Akkurat der tenker jeg vi bruker hverandre like mye. Men har kun hatt det når jeg er så full at jeg "glemmer" at jeg egentlig ikke synes noe om det. Det gir meg jo ikke noe bedre inntrykk av ONS, for å si det sånn.

Men hadde du sex med han fyren her da? Og hvis ikke, hvordan tok han det?

Foreslår at du heller utveksler telefonnummer eller FB-profil neste gang, og satser på litt normal dating. Høres ut som om du trenger å få opp selvtilliten din litt, og innse at du er mer enn et hull som kan brukes.

Anonymous poster hash: e4802...caa

Ofte jeg tenker "jeg bruker han og han bruker meg. Så bryr meg ikke om han snakker skit om meg til kompisene i ettertid".

Når jeg sier nei og prøver å dytte bort fyren, også ender han opp med å ha sex med meg.. så tenker jeg "jaja, bare enda en som behandler meg som bruk og kast, who cares". Og tenker ikke stort mer på det. Det kan vell ha en sammenheng med dårlig selvbilde og selvtillit.

Det endte ikke med sex. Vi pratet i fire timer, også dro han hjem :)

Selv om at jeg ikke fikk hakeslep av utsende hans, så virket han utrolig grei. Og vi hadde en del tilfelles. Sikkert mer enn det vi pratet om igår også, hvem vet.

Han har nummeret mitt, men jeg har ikke hans. Forventer ikke å høre mer fra han, men hadde vært hyggelig å bli bedre kjent med han. Jaja, shit happens.

TS

Skrevet

ONS i fylla høres bare kjipt ut spør du meg! Jeg ville heller møtt han noen ganger til og hvis kjemien var der kunne jeg hatt ONS edru når jeg visste at jeg likte fyren.

Skrevet

Etter å ha lest trådene her på KG, tror jeg det er ganske vanlig. Her er det mange kvinner som ser rødt på ONS :P

Selv har jeg hatt kjærestesex og ONS mange ganger, og det er veldig forskjellig. Begge bra, visstnok.

ONS er mer spennende, og kjærestesex er mer romantisk. Det blir mer kjærtegn ved sistenevnte.

Jeg levde fire - fem år med ONS før jeg begynte med kjæresterier, så det er ikke unormalt :) Men om du ikke liker det, dropper du det. Føler du at du kan "lære deg" å like det, ville jeg gjort det. Om man skal være singel lenge, er det kjekt å få litt sex og nærhet fra noen.

Men det er kanskje mindre fristende med ONS med noen som "ikke er noe å se på". I slike tilfeller telles tiltrekkelse mer enn personlighet. Alt ligger psykisk. Så finn en hunk, og se om det blir lettere for deg da :)

Skrevet

Jeg synes ikke noe om ONS. De fleste synes sikkert at jeg er ei luremus fordi jeg kan kysse gutter ute på byen og være med dem hele kvelden. Så fort kvelden er omme, og de spør om jeg vil bli med dem på nach/hjem, er svaret nei og jeg drar hjem. Har fått en del styggord slengt etter meg, lol...

Jeg har aldri gjort det, og kommer nok aldri til å være "tøff" nok til å gjennomføre det heller. Uansett hvor full jeg er, har jeg alltid kjempet mot de som prøver å få med meg hjem/ha sex med meg (private fester).

Skrevet

Igår var jeg ut å drakk. Møtte en hyggelig fyr, ikke noe å se på, men var veldig hyggelig og vi ha hadde mye å snakke om.

Han ble med meg hjem, og sex lå i luften.

Men tanken på ONS gjør meg kvalm..

Har hatt ONS før, men det har kun vært da jeg var stupfull og husker nesten ingenting. Blir veldig... "selv-ødeleggende" i fylla noen ganger. Tenker "jeg er verdt ingenting, så jeg bryr meg ikke om han bare bruker meg fordi jeg har ei fitte".

I går var jeg full, men ikke stupfull. Husker alt og klarte å tenke klart.

Har vært singel hele livet. Kommer aldri til å finne noen. Er bare 22år, men vet at jeg ikke kommer til å finne noen som er villig til å gi meg en sjanse.

Ønsker ikke å finne en ved å ha random sex i fylla heller. Det er så tragisk og frastøtende. Hadde aldri falt for en ons.

Er det normalt å plutselig føle at ons er frastøtende og kvalmende?

Trenger ikke alltid å ha sex med en person man tar med hjem. Ligg heler og kos og snakk med hverandre.

Virker jo nesten som alle tror de må ha sex med en gang de tar med en hjem. Eventuelt så si at du ikke liker one night stands og at hvis du er interessert kan vi kanskje treffes igjen og se hva som skjer eller noe i den banen ?

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke alltid å ha sex med en person man tar med hjem. Ligg heler og kos og snakk med hverandre.

Virker jo nesten som alle tror de må ha sex med en gang de tar med en hjem. Eventuelt så si at du ikke liker one night stands og at hvis du er interessert kan vi kanskje treffes igjen og se hva som skjer eller noe i den banen ?

Er jo litt risky å ta med en hjem kun for å snakke og kose. Ser for meg at TS kan bli utsatt for at hennes ONS tvinger seg på henne og har sex med henne uansett.

Skrevet

Er jo litt risky å ta med en hjem kun for å snakke og kose. Ser for meg at TS kan bli utsatt for at hennes ONS tvinger seg på henne og har sex med henne uansett.

Vet ikke helt hva slags folk du menger deg med eller bor men ville nå trodde de fleste var oppegående nok å ta nei for ett nei?. De fleste er jo oppegående og snille personer trenger ikke alltid å tenke det verste og at de vil tvinge seg på.

Skrevet

Hvis du ikke liker ONS kan du ikke bare holde deg unna da?

Skrevet (endret)

Vet ikke helt hva slags folk du menger deg med eller bor men ville nå trodde de fleste var oppegående nok å ta nei for ett nei?. De fleste er jo oppegående og snille personer trenger ikke alltid å tenke det verste og at de vil tvinge seg på.

Handler ikke om hvem jeg henger med. Jeg bor i en storby og jeg vet at enkelte gutter ikke klarer å styre seg selv fordi de allerede har en stor forventning om sex når de blir med noen hjem selv om jenta nevner at hun kun vil ha kos i forveien. I tillegg er begge parter beruset.

De fleste ville nok ikke tvunget seg på, men vi får jo stadig høre om folk som blir voldtatt på fest og utesteder. Det skjer oftere enn vi skulle trodd, og jeg tenker at dette å bli med noen hjem uten å være villig til å ha sex er som å gamble. Det kan gå bra, men det kan også gå jævlig dårlig.

Endret av sweg
Skrevet

Lang historie kort. Vi møttes på byen, dro på nasj sammen.
Venninnen min ville ikke på nach, hun skulle ta taxi hjem. En time senere ringte jeg hun, og hun fortalte meg at hun hadde gått seg bort og fant ikke veien hjem. (Hun virket ikke så full, og taxi holdeplassen var bokstaveligtalt rundt hjørnet av bygget vi var i).
Denne Mr.X ble med meg for å lete etter hun, det var -12 grader ute, og hun hadde vært ute å vandret i over en time allerede.

vi gikk i to timer for å finne hun. Fant hun, fikk hun inn i en taxi. Mr.X og jeg var iskald og måtte komme oss inn i varmen så fort som mulig. Jeg bodde nærmest og han bodde 20 min kjøretur unna.
Vi satt under pleddet og varmet hverandre mens vi pratet.

Jeg er ikke en person som henger over folk. Jeg står ikke å gnur meg mot mannfolka eller er innpåsliten. Sex lå i luften, det var mange "neste kyss" og vi holdte i hånden en del.
Men det var ikke noe tørrjokking på dansegulvet.

Føler ikke at jeg lurte han eller noe.
Men lell så fikk dårlig samvittighet da han dro, for kanskje han ble med hjem for å få sex. Også fikk han ikke noe.
Selv om at baktanken var å komme oss i varmen så fort som mulig.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...