Gjest Mythic Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Hei! Nå har jeg hanglet med en luftveisinfeksjon i en måned, og jeg blir ikke bedre, snarere tvert i mot. Hoster, er tett i ørene, føles som jeg har bomull i hodet, såre øyne og er generelt slapp og energitom. Trodde det skulle hjelpe på med litt juleferie, men som sagt, så blir jeg bare verre. Flere som er plaget med det samme/eventuelt vet om dette er noe som går nå?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Samme her i huset, og har både venner og kolleger med lignende. Gir seg nesten tror man, så er det plutselig like ille igjen. To nesten to mnd før ene venninnen min ble frist, så regner med jeg har noen uker igjen ennå. Er nok noe som går, kjipt midt i juletiden. Anonymous poster hash: b5aa2...129
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Har hatt det i 1 mnd nå. De siste dagene har det avtatt så det er nok noe som går. Anonymous poster hash: fa829...f63
Gjest Magdalene Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Sønnen min, og omtrent hele avdelingen hans i Bhg har hostet til de har spydd i flere uker nå. Hadde håpet det skulle bli bedre med late dager, men det slipper ikke..
Gjest Mythic Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Takk for svar! Ja, jeg har også hatt dager inni mellom hvor jeg tror at nå er jeg på bedringens vei, og så blir jeg verre igjen. Skal egentlig jobbe i mellomjula, men slik jeg er nå, tviler jeg på at jeg orker. Er det virus, eller kan det være noe man kan få antibiotika for? Vet at det blir ren gjetning, men jeg kan jo ikke gå sånn i flere uker til. Det er jo helt uforutsigbart i forhold til jobb også. Ok form en dag, også helt pudding dagen etter. Og slik går no dagan... Er temmelig lei!
Gjest Mythic Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Sønnen min, og omtrent hele avdelingen hans i Bhg har hostet til de har spydd i flere uker nå. Hadde håpet det skulle bli bedre med late dager, men det slipper ikke.. Kanskje det er min barnehage Mange der har hatt omtrent det samme som meg, men bare jeg og en annen kollega har fått det så langvarig.
Gjest Magdalene Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Kanskje det er min barnehage Mange der har hatt omtrent det samme som meg, men bare jeg og en annen kollega har fått det så langvarig. Kanskje det ja! Her blir minsten bedre med ventoline (han har astma i tillegg). Har du vært hos lege?
Gjest Mythic Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 Kanskje det ja! Her blir minsten bedre med ventoline (han har astma i tillegg). Har du vært hos lege? Nå ble jeg nysgjerrig også! Nei, men jeg må bare komme meg dit på mandag hvis jeg ikke er bedre. Tror en sykmelding er på sin plass, hvis jeg ikke er betraktelig bedre.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 Om det er virus så vil ikke antibiotika hjelpe, siden det er beregnet på noe som slår ut på cpu, det gjør ikke virus :/ Men du har vært syk ganske lenge nå synes jeg, jeg ville tatt meg entur til legen, kanskje du får noe medisin som hjelper på hosten iallefall, Cosylan f.eks, det får deg jo til å slappe av itillegg. Anonymous poster hash: 28776...845
Gjest Mythic Skrevet 27. desember 2014 #10 Skrevet 27. desember 2014 Om det er virus så vil ikke antibiotika hjelpe, siden det er beregnet på noe som slår ut på cpu, det gjør ikke virus :/ Men du har vært syk ganske lenge nå synes jeg, jeg ville tatt meg entur til legen, kanskje du får noe medisin som hjelper på hosten iallefall, Cosylan f.eks, det får deg jo til å slappe av itillegg. Anonymous poster hash: 28776...845 Det vet jeg, og du mente kanskje CRP? Er jeg ikke betraktelig bedre på mandag, så drar jeg til legen. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå