AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Hei! Når jeg og typen har samleie gjør det ofte veldig vondt når han entrer meg. Selv om jeg er våt og klar.. Han har en normal størrelse og ingenting galt med han. Jeg har tidligere slitt mye med UVI og går nå på hiprex (det har jeg gått på siden september). I og med at jeg så ofte får UVI, har jeg valgt å si til han at han ikke skal komme inni meg, noe som han tar hensyn til. Dagen etter samleie kan det også være vondt og tisse, og det hender at det kommer lysebrun utflod (har også hatt seig, blank/gul utflod). Vet ikke om alt dette har sammenheng?? Har slitt med dette i en god stund nå, men har aldri hatt det slik med andre seksuelle partnere.. Anonymous poster hash: bb523...666
Frøken askepott Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Kanskje du burde tatt en tur til legen? Farge på utflod er vel ikke så sunt tegn...
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har vært hos privat gynekolog og testet meg for klamydia og andre ting. Alt var slik som det skal..Anonymous poster hash: bb523...666
Colorama Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Det kan rett og slett bare være irritasjon. Det trenger ikke nødvendigvis å være noe feil som kan påvises, bare rett og slett at det irritert pga andre bakterier enn det underlivet ditt er vant til, noe som da "tilføres" ved sex. Det går nok over om ikke, legen neste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå