Gå til innhold

ONS-opplevelser som er eå husk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har akkurat kommet hjem etter min best ever ONS.

Dusken min ligger igjen på et hotellrom i Oslo. Har ikke vært uten hår der på noen år nå.

Traff en hyggelig nederlender på byen i går. Vi fant raskt tonen, og jeg var ikke vanskelig å få med på hotellet da han foreslo det. Jeg var ikke akkurat langhåret der ned. Men han ville gjerne barbere meg. Trodde ikke helt mine egne ører da jeg sa "feel free" som det naturligste i verden. Herlig da han brukte tungen for å sjekke om han hadde greid å fjerne alt hår. Etterpå brukte han den til andre ting, som var helt fantastisk :danse:

Ble ikke særlig soving i natt. Men mye annet. Tror aldri jeg har hatt så bra sex noen gang. En herlig følelse å kjenne seg skikkelig gjennomknullet. Definitivt årets beste julegave.

Han sjekket ut og reiste i dag tidlig. Vet ikke om vi kommer til å ses noen gang igje. Men vi har utvekslet mobilnr. og lagt til hverandre på fb.

Lurer på om jeg skal sende ham en frekk snap......

Anonymous poster hash: 37c32...d6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da :-) Å få fjerna dusken av en ukjent er helt digg.Fikk fjerna min på russetreff sist sommer :-)

Anonymous poster hash: dc3f0...e56
Skrevet

Jeg traff en søt og deilig moden kvinne på fjelltur for en stund siden. Vi kom i snakk og ble invitert hjem til henne for kaffe. Jeg takket ja og vi dro direkte hjem til henne.

Der ble det fellesdusj og sengehygge før hun spurte om jeg også ville bli kost med av mannen hennes også. Sa uventet ja og fikk min første blowjob av begge to når mannen kom hjem ! Utrolig deilig opplevelse.

Anonymous poster hash: 70ecb...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...