Gå til innhold

Flere Netflix skjermer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en student som bor i egen hybel. Jeg har Netflix for én skjerm, men når er faren min interessert i å se en ny serie på Netflix. Jeg har sagt at han kan få bruke min bruker når jeg er hjemme til jul, men det er jo bare en som kan se om gangen. Kan personer som bor vekke fra hverandre dele Netflix konto hvis vi betaler for flere skjermer? Jeg prøvde å lese om dette på brukerstøtte, men set sto ingenting om reglene for bruk av flere skjermer.

For da kan jo min far og jeg dele på utgiftene og bruke samme konto.:)

Anonymous poster hash: 1ba25...84c

Videoannonse
Annonse
Gjest Klaveret
Skrevet

Vi har fire brukere på netflix. Går fint å se samtidig,

Skrevet

Hvis man lager ny bruker går det an å se på flere skjermer. ;) Trykk på navnet ditt og på "administrer profiler" og "legg til profil". Da trykker han på navnet sitt når han åpner Netflix, så kan han se på filmer på sin skjerm og du på din.

Skrevet

(Og det er gratis å lage flere brukere på en konto).

Skrevet

Ja, jeg vet at det ER mulig å betale for flere skjermer, men jeg lurte på om det gjorde noe at vi ikke bodde i samme hus. For da kan jo hvem som helst dele på Netflix da. :)

Skrevet

Ja, jeg vet at det ER mulig å betale for flere skjermer, men jeg lurte på om det gjorde noe at vi ikke bodde i samme hus. For da kan jo hvem som helst dele på Netflix da. :)

Ja, det er mulig. Jeg deler med min venninne som bor 8 timer unna.

Anonymous poster hash: 7283f...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...