AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 På søndag kveld fikk jeg en hevelse under venstre ben, det var vondt og ble vondere helt frem til julaften hvor det begynte å dabbe av. Det var så ubehagelig at jeg haltet. Julaften våkner min samboer og har det likedan. Sambo snakket med svigermor i går og fortalte om dette litt rare, at vi begge har hatt dette, for det smitter jo ikke...? Vi er ikke syke.. Da fortalte hun at min svigerinne og svoger hadde det likedan, og at de begynte å få vondt julaften de også.. Og vi var sammen hele helgen da jeg begynte å hovne opp.. Hva er dette? Samboeren min er hardest rammet. Må tygge smertestillende og ha bena høyt. Han er tydelig hoven. Ringt legevakten to ganger(to forskjellige legevakter) og blir blankt avvist med råd om å tygge smertestillende..Anonymous poster hash: 42080...ba8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Så reis inn, mye lettere å avvise på tlf enn om noen står på døra med smerter. Hvordan man fremlegger problemet er og av betydning for hvordan problemstillingen blir tolket. Forøvrig, aner ikke hva dette kan dreie seg om. Aldri hørt på makan.Anonymous poster hash: f6da5...177
lillemeg90 Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Under foten? Jeg aner ikke jeg altså, men ville som ab over reist til legevakten og fått det undersøkt selv om de avviser i telefonen. Hjelper smertestillende da?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Ja,under foten, på den "puta" bak tærne. Rare greier iallefall. Sambo orker ikke at noen tar han på bena nå..Anonymous poster hash: 42080...ba8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Rosen?Anonymous poster hash: b2545...244
lillemeg90 Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Tenkte litt på rosen/erysepilas jeg også først. Men er det rødt/varmt også? Eller er det bare smerte og hovenhet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå