Gå til innhold

Har jeg en kroppsforstyrrelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg helt normal, verken tykk eller tynn. Kan se at jeg er tynnere enn de fleste, men det finnes også folk som er tynnere enn meg og ser normale ut. Ingen utpregede komplekser for kroppen min eller noe. Så ble det lagt ut et bilde av meg på Facebook fra Ista. Og jeg ser jo bitteliten ut. Jeg ser ikke det selv.

Anonymous poster hash: 1ce7e...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så du ser mindre ut på bilder enn i virkeligheten? tror ikke det er en kroppsforstyrrelse, men hvem vet.

Skrevet

Er det noe som heter kroppsforstyrrelse?

Anonymous poster hash: 75ac5...c3c
  • Liker 1
Skrevet

så du ser mindre ut på bilder enn i virkeligheten? tror ikke det er en kroppsforstyrrelse, men hvem vet.

Vel, jeg vet ikke. Jeg får hele tiden beskjed om at jeg er veldig tynn. Samtidig som jeg har fått beskjed om at jeg ser sunn og formfull ut. Har pupper og rumpe, men veldig tynne armer/ben/mage osv. Når jeg ser på meg selv ser jeg meg som helt normal, men på bilder ser jeg jo rett og slett mager ut.

Skrevet

Er det noe som heter kroppsforstyrrelse?

Anonymous poster hash: 75ac5...c3c

Jeg vet ikke. Sa det i mangel av et bedre ord. Spiseforstyrrelse passet ikke da jeg har null problem med mat.

Gjest Runforit
Skrevet

De fleste ser seg selv større enn det de er i speilet enn på bilder. Du ser deg selv hver dag og er vant med det du ser, selv med små variasjoner i vekten så vil ikke du se det på samme måte som de rundt deg.

Jeg har en tendens til å f.eks gå nedi vekt på ferie da jeg er super aktiv og har energi som en Duracell kanin og på tur er det ikke alltid like lett å spise jevnt. Jeg ser aldri at jeg har gått ned i vekt i speilet, men på bildene ser jeg det soleklart.

Skrevet

Kjære Trådstarter

det er ingen her som kan vite noe om din kropp eller om du har et sunt forhold til den eller ei. Jeg stenger tråden din, da jeg ikke vil risikere at du får svar som kan gjøre vondt verre. Så ber jeg deg gå innom helsesøster når skolen begynner igjen, og ta en prat med henne om tankene dine.

Lykke til!

Mvh

Kosemose, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...