Gjest Hummels Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 En natt så kom det ei dame til meg for ons. For ikke så lenge siden. Vi drakk sammen først. Jeg ble ganske full. Hun drakk ikke så mye. Men det var hun som hadde drikkene med. Vi hadde sex, og jeg hadde kondom på. Hadde en tilgjengelig og den brukte jeg. Hun var veldig snill, og visste litt om meg. Etter venners venner osv.. Sånn jeg vi fikk kontakt. Så hun vet jeg er en sånn fyr som roter meg opp i alt mulig. Lettlurt er jeg også. Etter vi hadde sex så ble jeg så trøtt og kvalm. Drukket litt mye. Jeg ville legge meg for å sove og det godtok hun. Hun fikk sove hos meg for hun var for sliten til å gå hjem kl 5 om natta/morgenen. Jeg sovna ganske fort. Jeg våkna brått av at hun runka meg. Vet ikke hva klokka var. Så satte hun seg over meg å begynte å ri meg. Jeg hadde ikke flere kondomer og det tror jeg ikke hun hadde heller. Jeg prøvde å dytte henne bort men hun holdt meg nede og jeg var for trøtt, og ør til å klare å dytte henne bort. Jeg var helt rar i hodet og svak. Sikkert alkoholen jeg fikk for mye av. Jeg blir dårlig når jeg blir alt for full. Jeg husker ikke alt som skjedde, men jeg husker at hun hadde sex med meg. Jeg husker ikke om jeg kom en gang. Det siste jeg husker er henne opp og ned. Så våknet jeg dagen etter og da var hun borte. Hvordan skal jeg glemme det? Hvorfor gjorde hun det når jeg var dårlig og ville sove? Vær så snill å ikke kom med sånne kommentarer til meg om hvor dum jeg er og at det skjer meg ting hele tiden. Jeg vet alt det fra før. Det er min egen feil at jeg roter meg opp i alt, men jeg trenger desperat råd. Jeg vil ikke tenke på det der hele tiden. Sorry at jeg plager kg med det. Vil bare få det ut og kg er et sted jeg får ut litt. Vil ikke snakke med folk jeg kjenner om det. 1
Chiquita^ Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Hvorfor hun gjorde det vet jeg ikke. Sikkert fordi hun hadde lyst på deg da. Men uansett synes jeg det er veldig respektløst av henne med tanke på sykdommer og alt... Pluss at du var dårlig. Merkelig oppførsel.
Gjest Hummels Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Hvorfor hun gjorde det vet jeg ikke. Sikkert fordi hun hadde lyst på deg da. Men uansett synes jeg det er veldig respektløst av henne med tanke på sykdommer og alt... Pluss at du var dårlig. Merkelig oppførsel. Ja hun var så snill ellers, lett å prate med og morsom. Jeg fikk tak i nummeret hennes og har prøvd mange ganger å ringe, men hun svarer aldri. Kall meg feig, men jeg tørr ikke besøke henne. Endret 26. desember 2014 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #4 Skrevet 26. desember 2014 Sovevoldtekt. Du bør oppsøke hjelp. Anonymous poster hash: 5cb7f...b2c 21
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #5 Skrevet 26. desember 2014 Sovevoldtekt. Du bør oppsøke hjelp.Anonymous poster hash: 5cb7f...b2c Enig med denne. http://www.dixi.no/ http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen Anonymous poster hash: 1d5f9...eff 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #6 Skrevet 26. desember 2014 Anmeld! Seriøst dette er voldtekt. Anonymous poster hash: 8c7db...669 12
Chiquita^ Skrevet 26. desember 2014 #7 Skrevet 26. desember 2014 Vil du noe mer da? Siden du kontakter henne? Føler du deg utnyttet? Du må vel bare lære av egne feil.. Ikke drikk så mye neste gang
Gjest Hummels Skrevet 26. desember 2014 #8 Skrevet 26. desember 2014 Sovevoldtekt. Du bør oppsøke hjelp.Anonymous poster hash: 5cb7f...b2c Jeg får til psykolog, kan ta det opp med henne, men hun har ferie nå.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #9 Skrevet 26. desember 2014 Hun voldtok deg da du sov, godt mulig hun prøvde å få seg en unge. Finnes dem som gjør det. Anonymous poster hash: 3c100...4e4 6
Gjest anonym2233 Skrevet 26. desember 2014 #10 Skrevet 26. desember 2014 Sovevoldtekt. Du bør oppsøke hjelp. Anonymous poster hash: 5cb7f...b2c Signerer den. Hadde det vært en dame som hadde skrevet hi, så ville det ha rent inn kommentarer om ovegrep. Slik jeg leser det, opplevde du nettopp det ! Du bør oppsøke profesjonell hjelp, ta kontakt med legen/legevakten, eller dixi nettsiden. Et eller annet.. Håper det går bra med deg :-)
Pawn Hearts Skrevet 26. desember 2014 #11 Skrevet 26. desember 2014 Hvorfor hun gjorde det vet jeg ikke. Sikkert fordi hun hadde lyst på deg da. Men uansett synes jeg det er veldig respektløst av henne med tanke på sykdommer og alt... Pluss at du var dårlig. Merkelig oppførsel. Merkelig oppførsel? Hvis historien er sann, er det voldtekt, og det er faktisk ulovlig. 17
ickyicky Skrevet 26. desember 2014 #12 Skrevet 26. desember 2014 Ja, dette er voldtekt. Synes også du skal oppsøke profesjonell hjelp. Håper du har det greit. 10
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #13 Skrevet 26. desember 2014 Du har blitt voldtatt. Anonymous poster hash: e9330...745 4
Gjest Hummels Skrevet 26. desember 2014 #14 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Vil du noe mer da? Siden du kontakter henne? Føler du deg utnyttet? Du må vel bare lære av egne feil.. Ikke drikk så mye neste gang Nei jeg ville bare høre hva hun drev med den natten. Hun voldtok deg da du sov, godt mulig hun prøvde å få seg en unge. Finnes dem som gjør det.Anonymous poster hash: 3c100...4e4 Jeg kan ikke forstå at noen er så hjerteløse, de som gjør sånt må da tenke på ungen de får. Signerer den. Hadde det vært en dame som hadde skrevet hi, så ville det ha rent inn kommentarer om ovegrep. Slik jeg leser det, opplevde du nettopp det ! Du bør oppsøke profesjonell hjelp, ta kontakt med legen/legevakten, eller dixi nettsiden. Et eller annet.. Håper det går bra med deg :-) Takk for råd Endret 27. desember 2014 av Surriball
Gjest Hummels Skrevet 26. desember 2014 #15 Skrevet 26. desember 2014 Jeg liker ikke tanken på voldtekt, og har lite lyst å anmelde henne som er så snill ellers. Men jeg glemmer det sikkert ikke uten hjelp uansett som dere gir råd om så skal prøve å snakke med noen. Takk for fine svar og gode råd
Mariell007 Skrevet 26. desember 2014 #16 Skrevet 26. desember 2014 skjønner at det ikke er lett, kan jo være at du fikk boner på natten og hun ville være litt dirty og vill Du burde snakke med henne, men ikke mas! La det komme "naturlig" sånn at hun ikke mistenker at du er sur eller skuffet med en gang
Gjest Gurgemeie Skrevet 26. desember 2014 #17 Skrevet 26. desember 2014 Du anmelder henne. Vi lever i et samfunn hvor det ofte blir ledd av hvis en mann sier han ble voldtatt, men politiet har plikt til å ta dette seriøst. Du tenker kanskje at det ikke var voldtekt fordi du er mann, men sånn er det ikke! Selv menn kan bli voldtatt!! Menn skal bli tatt like seriøst som kvinner. Med tanke på at du ikke tør å oppsøke henne, la politiet gjøre det. Dette er ikke greit! 6
Gjest Hummels Skrevet 26. desember 2014 #18 Skrevet 26. desember 2014 skjønner at det ikke er lett, kan jo være at du fikk boner på natten og hun ville være litt dirty og vill Du burde snakke med henne, men ikke mas! La det komme "naturlig" sånn at hun ikke mistenker at du er sur eller skuffet med en gang Ja jeg skrev melding til henne at jeg er ikke sur, men jeg vil bare snakke med henne og håper hun tar seg tid en dag. Håper hun svarer en gang. Du anmelder henne. Vi lever i et samfunn hvor det ofte blir ledd av hvis en mann sier han ble voldtatt, men politiet har plikt til å ta dette seriøst. Du tenker kanskje at det ikke var voldtekt fordi du er mann, men sånn er det ikke! Selv menn kan bli voldtatt!! Menn skal bli tatt like seriøst som kvinner. Med tanke på at du ikke tør å oppsøke henne, la politiet gjøre det. Dette er ikke greit! Ja det er grusomt at menn ikke blir tatt like seriøst. Politiet gjør heldigvis det, men jeg føler jeg vil vente med anmeldelse, jeg vil prøve å snakke med henne først.
Mariell007 Skrevet 26. desember 2014 #19 Skrevet 26. desember 2014 Ja jeg skrev melding til henne at jeg er ikke sur, men jeg vil bare snakke med henne og håper hun tar seg tid en dag. Håper hun svarer en gang. Ja det er grusomt at menn ikke blir tatt like seriøst. Politiet gjør heldigvis det, men jeg føler jeg vil vente med anmeldelse, jeg vil prøve å snakke med henne først. gi det et par dager og ring! Var hun pen btw`?
Gjest Hummels Skrevet 27. desember 2014 #20 Skrevet 27. desember 2014 gi det et par dager og ring! Var hun pen btw`? I mine øyner var hun pen. Jeg er nå en sånn fyr som synes de fleste er pene jeg. Forelsker meg veldig lett. Når var ikke dette forelskelse da men..pen var hun.
Fremhevede innlegg