AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 I mangel på bedre måter å beskrive det: Det kjennes ut som noen har skrudd en bolt RETT inn i skinka mi, på begge sider...? Det er aller verst når jeg ligger eller sitter (må innimellom reise meg opp og bare stå litt, for det er så mye ubehag ved å sitte/ligge), og det strekker seg innimellom oppover mot korsryggen og "håndtakene". Har aldri opplevd lignende før, noen formeninger om hva det kan være? Anonymous poster hash: 13864...d6d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Det kan være sååå mangt. Alt fra prolaps, isjias, falsk-isjias, betennelser mm. Anonymous poster hash: d7b8e...f3e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 I mangel på bedre måter å beskrive det: Det kjennes ut som noen har skrudd en bolt RETT inn i skinka mi, på begge sider...? Det er aller verst når jeg ligger eller sitter (må innimellom reise meg opp og bare stå litt, for det er så mye ubehag ved å sitte/ligge), og det strekker seg innimellom oppover mot korsryggen og "håndtakene". Har aldri opplevd lignende før, noen formeninger om hva det kan være?Anonymous poster hash: 13864...d6d Høres muskulært ut. Du bør ut å gå deg en tur.Anonymous poster hash: 42dd0...5ff
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Høres muskulært ut. Du bør ut å gå deg en tur.Anonymous poster hash: 42dd0...5ff Går med hunden flere ganger om dagen uten at det hjelper noe særlig Det blir bare værre...Anonymous poster hash: 13864...d6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå