Gå til innhold

Hva faen er det med mannfolk?!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om alle damer er så mye bedre. Som etter en uke starter å bable om antall barn, hvor bryllupsreisa går og plukke ut servise.

Anonymous poster hash: 021f2...d84

Ja når skal vi gifte oss sa du?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja når skal vi gifte oss sa du?

Passer det 31 Februar? :P

Skrevet

Har nettopp begynt å snakke med en fyr. Han virket jo ganske hyggelig så jeg tok sjansen. Han spurte om jeg var intressert i å treffes. Ja hvorfor ikke tenkte jeg.

Han sier han kun er ute er noe seriøst. Og det er jo jeg å.

Men så går det bare 2min før han informerer om at han er veldig glad i sex (så vis det skulle bli seriøst med tiden så følte han at jeg måtte vite det). "Er du klar for å ha sex 2 gr om dagen?"

"Liker du stor kuk?"

WTF?!?!?! Hvem begynner en "bli-kjent-fase" slik?????

Jeg tar bena fatt og løper!!! Mannfolk!!!

Anonymous poster hash: 1a7b5...bca

Ja du får holde deg unna menn da, og leve med bare kvinnfolk ;)

Skrevet

Dette er ikke menn i mine øyne, men gutter/forvokste gutter.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker heller: Hva faen er det med den guttungen du møtte?

Skrevet

Hadde det bare vært 31 dager i februar så :P

• Liker 3
Skrevet

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men så går det bare 2min før han informerer om at han er veldig glad i sex (så vis det skulle bli seriøst med tiden så følte han at jeg måtte vite det). "Er du klar for å ha sex 2 gr om dagen?"

"Liker du stor kuk?"

Mulig det bare er meg, men forstår ikke problemet? Er greit å vite hvor mye sex den andre personen liker og om hun faktisk liker stor kuk. Er vel ingen grunn til å fortsette om sexlivet ikke kommer til å funke.

Egentlig burde det jo være kvinner som liker slike spørsmål slik at de i større grad vet hva de får før de ligger med fyren.

Endret av Summers
Skrevet

Derfor det er den perfekte dato! :D

Skrevet

Mulig det bare er meg, men forstår ikke problemet? Er greit å vite hvor mye sex den andre personen liker og om hun faktisk liker stor kuk. Er vel ingen grunn til å fortsette om sexlivet ikke kommer til å funke.

Egentlig burde det jo være kvinner som liker slike spørsmål slik at de i større grad vet hva de får før de ligger med fyren.

Faktisk ganske enig. Han oppga jo på en måte bare sine dealbreakers, og det er greit å vite tidlig... men hvis han trodde de spørsmålene skulle utvikle seg til netsex av noe slag så var det bare teit :P han påssto jo å være på jakt etter et seriøst forhold :P

Skrevet

Jeg ville løpt, er jo sånt man skal finne ut av når man blir kjent ikke på text før man har møttes og i det hele tatt vet om det blir sex eller ei. Synes det er ganske tragisk slik folk holder på med dating i dag. Alt er veldig sort/hvit og alle skal vite alt før man i det hele tatt har møttes, det er ihvertfall ikke noe jeg er interessert i. Er utrolig mye som kan funke eller endre seg før eller når man kommer til situasjonen. Er flere jeg på papiret aldri hadde kunne sett for meg å være kjæreste med, men var noe helt annet når man ble kjent og man kom til de tingene som ellers kanskje ikke hadde vært så interessant.

Men hadde nok selv snudd i døra hvis ei dame før jeg hadde truffet henne kom med krav til hvor mye eller lite sex vi skulle ha, eller forsåvidt andre ting. Hun vet jo ikke om det blir det samme når hun er med meg...

• Liker 2
Skrevet

Har nettopp begynt å snakke med en fyr. Han virket jo ganske hyggelig så jeg tok sjansen. Han spurte om jeg var intressert i å treffes. Ja hvorfor ikke tenkte jeg.

Han sier han kun er ute er noe seriøst. Og det er jo jeg å.

"Liker du stor kuk?"

Du bør jobbe med "shit testene" dine slik at du avslører den type mannfolk raskere enn de 2min det tok han å spørre om ....ja du vet.

Anonymous poster hash: 699d0...ecf

Skrevet

Vil gjerne rette overskriften på tråden.

Hva faen feiler det "enkelte" mannfolk?!?!

Vennligst ikke dra alle over en kam.

Det der er oppførsel jeg som mann ikke vil ha på meg.

Noe av det værste jeg opplever er kvinnfolk som klyper meg i rumpa på byen, men jeg er fullt innforstått med at det faktisk ikke er vanlig oppførsel og vedkommende antagelig mangler litt sosial iq.

Skrevet

Haha... Herregud så patetisk. Jada det finnes idioter overalt, men alle er ikke idioter :)

Skrevet

Jepp, vil tro at det store flertallet av menn er slik.....

Anonymous poster hash: 16b22...d41
  • Liker 1
Skrevet

Jepp, vil tro at det store flertallet av menn er slik.....

Anonymous poster hash: 16b22...d41

Og der kom mannehatet, gitt. Blir litt det samme som om man skulle sagt "kvinner har det med å si en ting og gjøre noe annet".

Skrevet

Vet ikke om alle damer er så mye bedre. Som etter en uke starter å bable om antall barn, hvor bryllupsreisa går og plukke ut servise.

Hahaa! Det er så tatt på kornet og akkurat som å høre dåsene. Begynn å skjønn litt lissom, livet er ikke som på film!

Anonymous poster hash: fdff5...ec6

Skrevet

Faktisk ganske enig. Han oppga jo på en måte bare sine dealbreakers, og det er greit å vite tidlig... men hvis han trodde de spørsmålene skulle utvikle seg til netsex av noe slag så var det bare teit :P han påssto jo å være på jakt etter et seriøst forhold :P

"Påssto"? :icon_lol:

Anonymous poster hash: 51f75...858

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...