Gå til innhold

Hva faen er det med mannfolk?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt å snakke med en fyr. Han virket jo ganske hyggelig så jeg tok sjansen. Han spurte om jeg var intressert i å treffes. Ja hvorfor ikke tenkte jeg.

Han sier han kun er ute er noe seriøst. Og det er jo jeg å.

Men så går det bare 2min før han informerer om at han er veldig glad i sex (så vis det skulle bli seriøst med tiden så følte han at jeg måtte vite det). "Er du klar for å ha sex 2 gr om dagen?"

"Liker du stor kuk?"

WTF?!?!?! Hvem begynner en "bli-kjent-fase" slik?????

Jeg tar bena fatt og løper!!! Mannfolk!!! 😲

Anonymous poster hash: 1a7b5...bca

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp fort

• Liker 7
Skrevet

Har nettopp begynt å snakke med en fyr. Han virket jo ganske hyggelig så jeg tok sjansen. Han spurte om jeg var intressert i å treffes. Ja hvorfor ikke tenkte jeg.

Han sier han kun er ute er noe seriøst. Og det er jo jeg å.

Men så går det bare 2min før han informerer om at han er veldig glad i sex (så vis det skulle bli seriøst med tiden så følte han at jeg måtte vite det). "Er du klar for å ha sex 2 gr om dagen?"

"Liker du stor kuk?"

WTF?!?!?! Hvem begynner en "bli-kjent-fase" slik?????

Jeg tar bena fatt og løper!!! Mannfolk!!!

Mannfolk i et nøtteskall.

Anonymous poster hash: 3876f...1ba

• Liker 6
Skrevet

Løp fort

Gjett om! Løper for harde livet til tross for dårlig kondis!

Ts

• Liker 8
Skrevet (endret)

Uff, helt utrolig. Bare å holde avstand fra slike desperate... Er jo kun en ting i hodet hos enkelte.

Endret av Chiquita^
  • Liker 3
Skrevet

Mannfolk i et nøtteskall.

Anonymous poster hash: 3876f...1ba

Nåja, ikke alle er sånn.

• Liker 5
Skrevet

Høres mer ut som et jobbintervju enn en date. "Hva kan du tilby, i stillingen som min kjæreste?"

• Liker 7
Skrevet

I og for seg greit at han sier i fra med en gang, så sparte han deg for tid... :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Han var jo bare ærlig med deg?

Anonymous poster hash: 793ad...849
  • Liker 2
Skrevet

I og for seg greit at han sier i fra med en gang, så sparte han deg for tid... :fnise:

Sant så sant! 😂

Ts

• Liker 2
Skrevet

Det som er dumt med det er jo at det er mange kvinner som blir våryre som faen i starten av et forhold og som helt sikkert hadde vært klar for så mange runder daglig. Men det er ikke akkurat tennende å sitte og diskutere det på den måten med en kar som du enda bare vurderer om du skal ha sex med eller ikke. Det funker jo bare i mot sin hensikt. Hadde han holdt kjeft og flørtet som et vanlig, oppegående menneske hadde han helt sikkert endt opp med det han ville før eller siden.

• Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Og så lenge man er ærlig skal man selvfølgelig godta hva som helst? "Du, jeg liker å denge dama mi når hun ikke hører etter. Regner med det er greit, siden jeg er ærlig?".

• Liker 4
Skrevet

Var han nå det?

Skrevet

Men hva om det er en stakkars mann med stor kuk? Kanskje han er vant til at kvinner ikke tåler kuken hans?, hva med at han da bare er ærlig fra starten av?

• Liker 2
Skrevet

Hørest nesten ut som om han var ut etter noe seriøst, men så dukket det opp noe mer fristende(sier ikke at du ikke er fristende ts, men jeg bare prøver å tenke som en stereotypisk mann :fnise: ) og gjorde det for å avskrekke deg:P

Anonymous poster hash: b06fd...495
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Hva faen er det med kvinnfolk ?

Dette kan man også spør seg om

Skrevet

Høres mer ut som en som bare ville kødde litt.

Anonymous poster hash: 9a474...457
Skrevet

Etter å ha sagt til han at slike spørsmål stiller man ikke til fremmede med det første. Og at jeg var skeptisk til å møte han, så har han slettet meg fra FB.

Off så lei meg jeg er! 😂

Ts

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om alle damer er så mye bedre. Som etter en uke starter å bable om antall barn, hvor bryllupsreisa går og plukke ut servise.

Anonymous poster hash: 021f2...d84

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...