tusentakkforhjelp Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Noen som kjenner til dette? Den vil ikke skru seg på. Jeg har holdt inne av-knappen, men når jeg skrur den på skjer det samme
tusentakkforhjelp Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2014 Deretter dukker dette opp, og sånn går det om og om igjen på skjermen
-Jiinxs- Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 Du får se om dette hjelper, leste ikke igjennom alt men virker som at det var lignende til ditt problem. http://support.apple.com/en-us/ts3742
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå