Faina Skrevet 29. desember 2014 #21 Skrevet 29. desember 2014 Da sier du okei til det, og så venter du. Hører du ikke noe mer fra han, så driter du i han.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #22 Skrevet 29. desember 2014 Da sier du okei til det, og så venter du. Hører du ikke noe mer fra han, så driter du i han. Det er vell lurest. Forstår bare ikke hvorfor han legger opp til å møtes i neste uke om han ikke vil det? Er det ikke bedre da å si det som det er, om ikke direkte kunne han bare sagt at det ikke passer, uten å foreslå noe videre, noe jeg ville oppfattet som en vennlig (og litt feig) avvisning.. Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #23 Skrevet 29. desember 2014 Da sier du okei til det, og så venter du. Hører du ikke noe mer fra han, så driter du i han. Ventet egentlig å få en sånn type melding: "takk for tilbudet, du virker som en bra jente, men jeg tror ikke det blir aktuelt likevel".. Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #24 Skrevet 29. desember 2014 Da sier du okei til det, og så venter du. Hører du ikke noe mer fra han, så driter du i han. Vet han har datet noen det ikke har blitt noe videre med, så han vet vell hvordan man avviser på en fin måte? Blir så frustrert av dette :-(Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
Gjest Mythic Skrevet 29. desember 2014 #25 Skrevet 29. desember 2014 Da sier du okei til det, og så venter du. Hører du ikke noe mer fra han, så driter du i han. Dette. Ja, det er frustrerende når folk er vage og ikke kan si hva de mener, men hører du ikke noe mer om noen konkret dag nå, så vet du at han bare er feig! Greit å finne ut tidlig.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #26 Skrevet 29. desember 2014 Vet han har datet noen det ikke har blitt noe videre med, så han vet vell hvordan man avviser på en fin måte? Blir så frustrert av dette :-(Anonymous poster hash: 44e5e...ed0 Jeg kjenner meg så godt igjen:P Holder på med en fyr, men vet liksom ikke hvor han vil, så her surrer jeg rundt og aner ikke helt hva han vil, hvor vi er på vei eller om jeg bare legger for mye i det.. *mega frustrert*Anonymous poster hash: 87062...f09
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #27 Skrevet 29. desember 2014 Dette. Ja, det er frustrerende når folk er vage og ikke kan si hva de mener, men hører du ikke noe mer om noen konkret dag nå, så vet du at han bare er feig! Greit å finne ut tidlig. Det har du rett i. Jeg får bare vente nå. 90% sikker på at han ikke tar kontakt.. Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #28 Skrevet 29. desember 2014 Jeg kjenner meg så godt igjen:P Holder på med en fyr, men vet liksom ikke hvor han vil, så her surrer jeg rundt og aner ikke helt hva han vil, hvor vi er på vei eller om jeg bare legger for mye i det.. *mega frustrert*Anonymous poster hash: 87062...f09 Føler med deg.. Det er så frustrerende. Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
Gjest Mythic Skrevet 29. desember 2014 #29 Skrevet 29. desember 2014 Det har du rett i. Jeg får bare vente nå. 90% sikker på at han ikke tar kontakt..Anonymous poster hash: 44e5e...ed0 Det kan det jo hende han gjør. Da blir det i så fall en positiv overraskelse
guttemann Skrevet 29. desember 2014 #30 Skrevet 29. desember 2014 Jeg synes det er merkelig å ikke foreslå en konkret dato når noen har foreslått "neste uke". Å bare svare ok/greit e.l. da er jo som å holde opp et banner med "ikke spesielt interessert i å treffes, sånn egentlig" på. Nå burde han ha nevnt noen dager han kunne eller ikke kunne også, men likevel. Snakk om å forsøke å drepe interessen i andre enden mens man egentlig innbiller seg at man tester den...
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #31 Skrevet 29. desember 2014 Jeg synes det er merkelig å ikke foreslå en konkret dato når noen har foreslått "neste uke". Å bare svare ok/greit e.l. da er jo som å holde opp et banner med "ikke spesielt interessert i å treffes, sånn egentlig" på. Nå burde han ha nevnt noen dager han kunne eller ikke kunne også, men likevel. Snakk om å forsøke å drepe interessen i andre enden mens man egentlig innbiller seg at man tester den... Men er du ikke enig i at det er hans tur til å ta initiativ nå? Jeg føler jeg maser om jeg foreslår en dag nå, når han ikke foreslår selv. Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #32 Skrevet 29. desember 2014 Jeg synes det er merkelig å ikke foreslå en konkret dato når noen har foreslått "neste uke". Å bare svare ok/greit e.l. da er jo som å holde opp et banner med "ikke spesielt interessert i å treffes, sånn egentlig" på. Nå burde han ha nevnt noen dager han kunne eller ikke kunne også, men likevel. Snakk om å forsøke å drepe interessen i andre enden mens man egentlig innbiller seg at man tester den... Og hadde forhistorie vært en annen hadde jeg vært enig. Men med så lite initiativ fra han og så mye fra meg, er der i grunn hans tur.. Kan godt hende han skrev det kun for å komme seg bort på en feig måte også..Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
guttemann Skrevet 29. desember 2014 #33 Skrevet 29. desember 2014 Han foreslo turen, du foreslo noe annet etterpå. Synes han burde foreslått noen konkrete dager, men likevel... synes ikke det hørtes så ille ut. Nå er jeg en mann som tar lite initiativ selv da, med mindre jeg er ganske sikker på at hun er interessert, så jeg forstår ham godt, selv om han ikke er uinteressert. Jeg bruker vanligvis en del tid på å bli skikkelig interessert, og gidder ikke investere tid og krefter på å bli interessert bare for å oppdage at hun ikke er det. Men det er noe jeg har tenkt å bli bedre på til neste år. Det er for mange damer som forventer at mannen gjør hele jobben (og ikke ville tatt kontakt i det hele tatt), så da er det bedre å bare ta initiativ uten å legge så mye i det.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #34 Skrevet 29. desember 2014 Han foreslo turen, du foreslo noe annet etterpå. Synes han burde foreslått noen konkrete dager, men likevel... synes ikke det hørtes så ille ut. Nå er jeg en mann som tar lite initiativ selv da, med mindre jeg er ganske sikker på at hun er interessert, så jeg forstår ham godt, selv om han ikke er uinteressert. Jeg bruker vanligvis en del tid på å bli skikkelig interessert, og gidder ikke investere tid og krefter på å bli interessert bare for å oppdage at hun ikke er det. Men det er noe jeg har tenkt å bli bedre på til neste år. Det er for mange damer som forventer at mannen gjør hele jobben (og ikke ville tatt kontakt i det hele tatt), så da er det bedre å bare ta initiativ uten å legge så mye i det. Ja, forstår hvordan du tenker. Men det var jeg som spurte om han ville finne på noe første gang. Han sa ja. Jeg sa han kunne gi en lyd når det passet. Han sa da "kanskje i løpet av uken". Jeg sa når det passet, og han valgte en av de dagene. Deretter spurte jeg hva han kunne tenke seg, og han spurte om jeg ville gå tur. Så jeg vet ikke, kanskje det var litt begges initiativ. Jeg har skrevet tilbake at han kan ta kontakt. Burde jeg nå også foreslå konkrete dager eller vente noen dager med det?Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
guttemann Skrevet 29. desember 2014 #35 Skrevet 29. desember 2014 Ok, da høres det jo ut som om han tar ganske lite initiativ. Jeg ville foreslått konkrete dager hvis jeg va deg, men det ville jeg gjort hvis jeg var ham også. Nå når du allerede har svart, må du uansett vente og se hva han skriver. Kan godt hende han ikke er interessert, men kan godt hende han er sjenert eller litt usikker også.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #36 Skrevet 29. desember 2014 Ok, da høres det jo ut som om han tar ganske lite initiativ. Jeg ville foreslått konkrete dager hvis jeg va deg, men det ville jeg gjort hvis jeg var ham også. Nå når du allerede har svart, må du uansett vente og se hva han skriver. Kan godt hende han ikke er interessert, men kan godt hende han er sjenert eller litt usikker også. Men når kan jeg foreslå konkrete dager da? For hvis han nå ikke skriver noe, fordi jeg ikke foreslår noe så kommer vi jo ingen vei. Dersom jeg nå skriver dager jeg kan og han ikke velger noen av de jeg jeg jo hvordan ståa er, men om han faktisk velger en av de, sånn som han gjorde sist må jeg jo nesten ta utgangspunkt i at han faktisk er litt interesser. Kan ksbskje skrive nå når jeg kan, og ikke spørre om han kan noen av de, men se om han selv tar initiativ når han får noe konkret av meg? Eller?Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
Faina Skrevet 29. desember 2014 #37 Skrevet 29. desember 2014 Menn er rare skapninger. De sier en ting og gjør det motsatte. Jada, det gjør sikkert vi jenter også. Lett er det ikke. Det vet jeg alt om. Men det fører vel ingen steder å mase heller.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #38 Skrevet 29. desember 2014 Menn er rare skapninger. De sier en ting og gjør det motsatte. Jada, det gjør sikkert vi jenter også. Lett er det ikke. Det vet jeg alt om. Men det fører vel ingen steder å mase heller. Men hvorfor foreslår han å finne på noe neste uke om han egentlig ikke vil? Han kunne jo bare skrevet at det ikke passet når jeg foreslo? Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
Faina Skrevet 29. desember 2014 #39 Skrevet 29. desember 2014 Det vet jeg dessverre ikke.. jeg kan ikke menns tankegang, jeg bare vet at de sier mye rart. Kan være han ikke vil være så slem å si ting rett ut. For det er de nemlig ikke gode på..
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #40 Skrevet 29. desember 2014 Det vet jeg dessverre ikke.. jeg kan ikke menns tankegang, jeg bare vet at de sier mye rart. Kan være han ikke vil være så slem å si ting rett ut. For det er de nemlig ikke gode på.. Feigt isåfall.. Men er det en mulighet for at han faktisk vil?Anonymous poster hash: 44e5e...ed0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå