Gå til innhold

Date og initiativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ons med en jeg kjenner litt fra før, og spurte i ettertid om å finne på noe, noe han sa ja til og foreslo selv å gå tur sammen. Er det da nærliggende å tro at han faktisk er interessert i å bli bedre kjent som noe mer enn bare venner? Etter dette har han vært hyggelig på meldinger, spurt om nye ting i meldingene han har sendt, men tatt lite initiativ selv.

Der går så treigt synes jeg. Er det gutter/menn som kan være interessert uten å vise det så tydelig i starten? Jeg venter bare på at han skal spørre om jeg vil finne på noe...

Anonymous poster hash: f4d83...8ec

Anonymous poster hash: 44e5e...ed0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vente? Spør om han snart vil ta den gåturen dere snakket om, og foreslå en konkret dag som passer for deg.

Skrevet

Hvorfor vente? Spør om han snart vil ta den gåturen dere snakket om, og foreslå en konkret dag som passer for deg.

Vi har allerede tatt turen. Beklager, dårlig skrevet i hovedinnlegget.

Skrevet

Han er vel egentlig ikke så veldig gira da.

Anonymous poster hash: 87a95...b0f
Skrevet

Vi har allerede tatt turen. Beklager, dårlig skrevet i hovedinnlegget.

Jeg som misforsto, beklager. Likevel kan du vel spørre han om han har lyst til å finne på noe en konkret dag :) Den som intet våger, intet vinner!

Skrevet

Han er vel egentlig ikke så veldig gira da.

Anonymous poster hash: 87a95...b0f

Du har helt sikkert rett..

Skrevet

Ja gutter/menn kan være treige i starten

"Er ikke veldig interessert da"

For alt du vet kan det hende du er drømmedame men dem har ikke innsett det enda.

• Liker 1
Skrevet

Jeg som misforsto, beklager. Likevel kan du vel spørre han om han har lyst til å finne på noe en konkret dag :) Den som intet våger, intet vinner!

Kanskje jeg skal gjøre det. Prøve en siste gang..

Skrevet

Ja gutter/menn kan være treige i starten

"Er ikke veldig interessert da"

For alt du vet kan det hende du er drømmedame men dem har ikke innsett det enda.

Er også kun noen dager siden vi gikk tur, så jeg bør kanskje gi han litt mer tid?

Skrevet

Kanskje jeg skal gjøre det. Prøve en siste gang..

Da finner du hvert fall ut hvordan ståa er :)

Skrevet

Da finner du hvert fall ut hvordan ståa er :)

Jeg får vell bare gjøre det ja:) uff, litt redd for å bli avvist. Men kanskje greit å få det overstått, så jeg kan gå videre allerede nå om han ikke er interessert..

Skrevet

Jeg får vell bare gjøre det ja:) uff, litt redd for å bli avvist. Men kanskje greit å få det overstått, så jeg kan gå videre allerede nå om han ikke er interessert..

Aldri noe morsomt å bli avvist, men samtidig så vil du jo ikke ha noen som ikke vil ha deg. Greit å finne ut først som sist.

Skrevet

Aldri noe morsomt å bli avvist, men samtidig så vil du jo ikke ha noen som ikke vil ha deg. Greit å finne ut først som sist.

Der har du helt rett i:)

Skrevet

Der har du helt rett i:)

Har du tatt kontakt?

Skrevet

Har du tatt kontakt?

Tenker å gjøre det i morgen. Da er det fire dager siden sist meldingskontakt. Hva skal jeg spørre om: "lyst til å finne på noe igjen en dag?"

Har du tips til hva vi kan finne på?

Skrevet

Tenker å gjøre det i morgen. Da er det fire dager siden sist meldingskontakt. Hva skal jeg spørre om: "lyst til å finne på noe igjen en dag?"

Har du tips til hva vi kan finne på?

Spør om han vil være med ut å ta en øl, f.eks. Og foreslå en konkret dag, ikke bare spør om dere skal finne på noe en dag.

Skrevet

Spør om han vil være med ut å ta en øl, f.eks. Og foreslå en konkret dag, ikke bare spør om dere skal finne på noe en dag.

Lurt:)

Skrevet

Har du tatt kontakt?

Han jobber, så det passet ikke når jeg foreslo. Men i samme melding foreslo han en dag neste uke, uten konkret dag... Hva svarer jeg da da? "Ja" og så vente på at han foreslår konkret dag?

Skrevet

Han jobber, så det passet ikke når jeg foreslo. Men i samme melding foreslo han en dag neste uke, uten konkret dag... Hva svarer jeg da da? "Ja" og så vente på at han foreslår konkret dag?

Spør hvilken dag det passer for ham.

Skrevet

Spør hvilken dag det passer for ham.

Blir ikke det å mase litt? Han tar ikke særlig initiativ selv og har ikke gjort det før heller i særlig grad... Greit nok at han skrev "kanskje en dag neste uke", men det kan jo tenkes at det er en måte å komme bort på? Eller hadde han da heller bare skrevet: "en annen dag"? Jeg er forvirret 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...