Lillie Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Klarte altså å koble til med feil passord, så nå vet jeg ikke hvordan jeg får stilt radioen inn på nytt igjen. Dab funker, men ikke internetradioen. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Klarte altså å koble til med feil passord, så nå vet jeg ikke hvordan jeg får stilt radioen inn på nytt igjen. Dab funker, men ikke internetradioen. Noen som vet? Noen som vet? Bruksanvisningen vet. Om du ikke har den finner du den via google. Anonymous poster hash: 51fbc...125
Lillie Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2014 Noen som vet? Bruksanvisningen vet. Om du ikke har den finner du den via google. Anonymous poster hash: 51fbc...125 Nei, bruksanvisningen vet ikke. Derfor jeg spør her.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Nei, bruksanvisningen vet ikke. Derfor jeg spør her. Du har helt sikkert noe som heter "factory reset/fabrikkinnstilling", da kan du begynne på nytt. Det går nok an å slette/glemme det aktuelle nettverket også. Anonymous poster hash: 51fbc...125
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå